Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

پژوهشکده بیمه باید در خصوص رصد نوآوری ها و نیازسنجی ها یک قدم از صنعت بیمه جلوتر حرکت کند.

درخواست رئیس کل بیمه مرکزی از پژوهشکده بیمه: راننده محور شدن بیمه شخص ثالث را با جزییات بیشتری بررسی کنید

بورس24 : پژوهشکده بیمه باید در خصوص رصد نوآوری ها و نیازسنجی ها یک قدم از صنعت بیمه جلوتر حرکت کند.

دکتر غلامرضا سلیمانی که در مراسم گرامیداشت هفته پژوهش در پژوهشکده بیمه حضور یافت، با اعلام این مطلب افزود: شرکت های دانش بنیان و استارت آپ ها معادلات بازار بیمه را تغییر داده‌اند و پژوهشکده این توانایی را دارد که با تمرکز بر اصل آینده‌پژوهی، شرایط احتمالی را پیش بینی و مدیریت کند.

رئیس کل بیمه مرکزی ضمن تقدیر از تلاش های مدیران و کارشناسان پژوهشکده بیمه در پیشبرد برنامه های راهبردی و توسعه ای، خاطرنشان کرد: مسائلی نظیر بیمه راننده محور و صدور بیمه نامه های هوشمند از جدی ترین مسائل روز بیمه ای است که صنعت بیمه از پژوهشگران انتظار دارد به این موضوعات مهم ورود کنند.

رئیس شورای عالی بیمه از بالارفتن سطح انتظار جامعه از ظرفیت های صنعت بیمه به عنوان یک فرصت توسعه برای صنعت یاد کرد و افزود: صنعت بیمه یک صنعت جوان است و ظرفیت های بسیاری برای رشد و توسعه دارد که انتظار می رود توسط پژوهشکده بیمه و کارشناسان متخصص و مبتکر راه های بهره مندی از آنها شناسایی و ارائه شود.

وی تحولات شکلی و محتوایی پژوهشکده بیمه را در یک سال اخیر رضایت بخش ارزیابی کرد و گفت: زمان بندی پژوهش ها در صنعت بیمه یک امر حیاتی است و انتظار داریم پژوهشکده بیمه متناسب با نیازهای روز صنعت در تصمیم سازی ها نقش آفرینی کند.

رئیس کل بیمه مرکزی با ابراز خرسندی از حضور در جمع فعالان حوزه پژوهش، از نزدیک شدن صنعت و پژوهشکده بیمه به عنوان یک اتفاق ویژه یاد کرد و خواستار تقویت آن شد.

وی ضرورت توسعه تعاملات بین‌المللی پژوهشکده بیمه را یادآور شد و اظهار داشت: پژوهشگران در کنار دنبال کردن مباحث پژوهشی باید پیشرو، مبتکر و منظم باشند چراکه توسعه فرهنگ بیمه و اطلاع رسانی مناسب در گرو آموزش های استاندارد است.

رییس کل بیمه مرکزی گفت:پژوهشکده بیمه باید با حضور افراد محقق و عالم در موضوعات مختلف و طرح نوآوری ها یک قدم از بیمه مرکزی و صنعت بیمه جلوتر باشد.

غلامرضا سلیمانی رییس کل بیمه مرکزی در این مراسم ضمن رضایت از فعالیت های اخیر پژوهشکده بیمه و برگزاری موفق بیست و ششمین همایش بیمه و توسعه بر اجرایی تر شدن پروژه ها تاکید کرد و از پژوهشکده بیمه خواست تا موضوعات راننده محور شدن بیمه شخص ثالث و بیمه های هوشمند را با جزییات بیشتری بررسی کند.

وی ضمن اشاره به تفاهم نامه هایی که با کشورهای همسایه از جمله افغانستان، سوریه، قزاقستان و ... امضا شده است اظهار امیدواری کرد که زمینه های همکاری آموزشی و پژوهشی بین کشورها برقرار و ارتباطات بین الملل تقویت شود.

همچنین در این مراسم طبقه حوزه پژوهشی با حضور رییس کل بیمه مرکزی افتتاح شد.

وی در آغاز این مراسم به همراه اعضای هیات عامل بیمه مرکزی، مدیران، کارکنان و برخی از اعضای هیات علمی پژوهشکده از بخش‌های گوناگون پژوهشکده بیمه بازدید کرد.

اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24