Bourse24 Ads 235

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 215
تبلیغ بورس24

مانعی برای عرضه های اولیه وجود ندارد و همه چیز به همت مدیران شرکت ها بستگی دارد. بورس تهران در حال حاضر دو شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر و پدیده شیمی قرن را پذیرش کرده و به زودی شاهد درج و عرضه این دو شرکت خواهیم بود.

چه خبر از عرضه های اولیه بورس؟/ زمان دقیق مشخص نیست، اما دو شرکت در صف عرضه هستند

بورس24 : مانعی برای عرضه های اولیه وجود ندارد و همه چیز به همت مدیران شرکت ها بستگی دارد. بورس تهران در حال حاضر دو شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر و پدیده شیمی قرن را پذیرش کرده و به زودی شاهد درج و عرضه این دو شرکت خواهیم بود.

مجید نوروزی، معاون ناشران و اعضای بورس تهران در مورد وضعیت عرضه های اولیه تا پایان سال به خبرنگار بورس24 گفت: عرضه اولیه شرکت ها در بازار بورس منوط به تکمیل مدارک و مستندات، احراز شرایط هیئت پذیرش، افشا اطلاعات کافی در سامانه کدال، ارائه گزارش ارزش گذاری، انعقاد قراداد بازارگردانی و به طور کلی رعایت مفاد دستورالعمل پذیرش شرکت ها در بازار بورس است.

وی گفت: در نتیجه باید در اسرع وقت در اختیار بورس اوارق بهادار قرار گیرد؛ در غیر این صورت امکان عرضه آن ها وجود ندارد.

او ادامه داد: از طرفی به دلیل وجود ارکان مختلف در فرایند پذیرش و عرضه شرکت ها، هیچگاه امکان تعیین زمان دقیق برای عرضه اولیه وجود ندارد.

نوروزی تصریح کرد: با این وجود برنامه ریزی و راهنمایی‌های لازم برای شرکت‌ها و مشاوران پذیرش و عرضه توسط بورس به منظور تسریع در طی فرایند پذیرش و عرضه اولیه انجام می شود.

نوروزی گفت: در سال 98 تا کنون عرضه اولیه 6 شرکت با مجموعه سرمایه اسمی 29،075 میلیارد ریال و ارزش بازار 207،540 میلیارد ریال انجام شده است. بورس در تلاش برای عرضه های بیشتر تا پایان سال است.

وی گفت: در حال حاضر دو شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر و پدیده شیمی قرن موافقت جلسه هیئت پذیرش را گرفته اند و با احراز شرایط مقرر، به زودی شاهد درج آنها خواهیم بود‌.

وی ادامه داد: امیدواریم تا پایان سال شاهد عرضه های بیشتری باشیم، البته منوط به تلاش ناشرین برای ارائه مدارک و مستندات لازم است.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24