Bourse24 Ads 235

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 215
تبلیغ بورس24

مدیرعامل : این شرکت موفق شد در آذر ماه سال ۱۳۹۸ با ثبت رکورد ۱۸.۰۲۸ تن تولید، رکورد قبلی خود را به میزان ۸۰۰ تن بهبود بخشد. از نکات قابل توجه این رکورد اتصال تمام محصولات تولیدی به سفارشات مشتریان است و این بدان معنی است که تولیدی با هدف رکوردگیری و برای انبارش صورت نپذیرفته است و سبدی کامل از محصولات تولید شده است... این شرکت زیرمجموعه توکا فولاد است...

«تاراز» رکورد زد

بورس24 : مدیرعامل مجتمع صنعتی فولاد تاراز با اعلام این خبر گفت: با خودباوری، همدلی، همکاری و باور توانمندی های تیم جوان فولاد تاراز، در کنار بهره‌مندی از تجارب متخصصین، اساتید و پیشکسوتان این صنعت، فولاد تاراز توانست چهار رکورد جدید را در کارنامه تولیدی خود به ثبت رساند.

سعید بزرگی که از جوان‌ترین مدیران گروه فولادمبارکه اصفهان است با اشاره به کارنامه ی موفق این شرکت در تولید و رونق اقتصادی گفت: این شرکت موفق شد در آذر ماه سال ۱۳۹۸ با ثبت رکورد ۱۸.۰۲۸ تن تولید، رکورد قبلی خود را به میزان ۸۰۰ تن بهبود بخشد. از نکات قابل توجه این رکورد اتصال تمام محصولات تولیدی به سفارشات مشتریان است و این بدان معنی است که تولیدی با هدف رکوردگیری و برای انبارش صورت نپذیرفته است و سبدی کامل از محصولات تولید شده است.

بزرگی افزود: این حجم تولید در شرایطی صورت پذیرفته که به طور همزمان رکورد تولید کیفی نیز در این شرکت به ثبت رسیده است.

مدیرعامل تاراز ادامه داد: این شرکت موفق شد با ثبت رکورد ۹۹.۴۸ درصد تولید درجه یک رکورد جدیدی در کیفیت محصول را به ثبت رساند.

رکورد ارسال کالا به مشتریان ( بارگیری و خروجی ) این شرکت نیز در همین زمان با دستیابی به میزان ۲۱.۴۰۷ تن ارسال کالا به مشتریان رکورد دیگری بود که در شرکت فولاد تاراز به ثبت رسید.

بزرگی در ادامه به ثبت رکورد فروش کالا در شرکت اشاره کرد و گفت: ثبت رکورد توقفات خط تولید در یک دوره زمانی به میزان ۹ ساعت، نیز از دیگر افتخارات خانواده تاراز بوده است. وی ادامه داد: این شرکت توانسته با باور به توانمندی اعضای خانواده تاراز، در مسیر موفقیت گامهای بلندی بردارد و برای سال آینده با خود باوری، طرح‌های ارزشمندی در مسیر رونق بخشی به تولید خواهد داشت.

منبع : گسترش نیوز

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24