Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

سید مهدی سدیدی مدیرعامل گروه توسعه ملی و سهامدار عمده «شپاکسا» در جمع کارکنان قدیمی ترین برند شوینده : به هر قیمتی حاضر به سودکردن نیستیم ؛ منافع همگانی و اخلاق را در نظر می گیریم فرهنگ ساکی مدیرعامل پاکسان : در سه ماهه نخست سال گذشته موفق شدیم همراه با ثبت چندین برند، مجوز افزایش قیمت محصولات تا ٣۵ درصد را کسب کنیم و این عامل تاثیر زیادی بر صورت‌های مالی شرکت داشت. به نحوی که باعث شد زیان ٢۵ درصدی تولید پودر شوینده از بین رفته و سودآور شود...

«پاکسان» ۵٧ ساله شد

بورس24 : مدیرعامل گروه توسعه ملی و سهامدار عمده برند پاکسان در جشن 57 سالگی این شرکت گفت: این گروه در شرایط دشوار کنونی با این که تلاش می‌کند تا نگاه به سودآوری را به عنوان یک شرکت سرمایه‌گذار حفظ کند، اما به دنبال «سود سوزآور» نیست؛ به این معنا که منافع همگانی و اخلاق را در نظر می‌گیرد.

سیدمهدی سدیدی در جمع برخی از مدیران شرکت‌های تابعه گروه توسعه ملی و کارگران شرکت پاکسان ضمن تقدیر از کارکنان این شرکت به دلیل پویا نگه‌داشتن چرخ تولید در این مجموعه، بیان کرد: در مبانی توسعه امروز، میزان عمر شرکت‌ها یکی از عوامل مهم و تاثیرگذار در پیشرفت کشورها است؛ چنانچه مشاهده می‌شود که در کشورهای توسعه یافته، بسیاری از شرکت‌ها توسط نوادگان موسسان اولیه آن شرکت اداره می‌شود.

وی با اشاره به اینکه طول عمر یک شرکت معیاری برای ارزیابی پیشرفت آن محسوب می‌شود، افزود: سال 1341 که شرکت پاکسان با نام «برف» آغاز به کار کرد، نسل اولیه کارکنان آن متولدین دهه 10 یا 20 بودند و احتمالا بسیاری از آن ها امروز در قید حیات نیستند؛ اما برند پاکسان باقی مانده است و اکنون کارگران جدید میراث‌دار این گنجینه هستند.

به گفته مدیرعامل وبانک، در حال‌حاضر 250 نفر اعضای هیات مدیره و 15 هزار نفر نیرو در این شرکت مشغول به فعالیت هستند و دست در دست یکدیگر تلاش می‌کنند تا هم‌فکری و هم‌دلی سازمان را به تعالی برسانند.

این خبره بازارهای مالی اضافه کرد: 1020 میلیارد تومان فروش شرکت پاکسان سهم تمامی کارکنان این شرکت است و 220 میلیارد تومان سود از ماحصل تلاش کارگران زحمت‌کش مجموعه به دست آمده است. پاکسان در عمر تاریخی خود، رویدادهای زیادی مانند جنگ تحمیلی و کمبود مواد اولیه را پشت‌سر گذاشته و اکنون نیز با تحریم‌ها مواجه هستیم و مشکلات زیادی برای مبادلات مالی داریم.

سدیدی اظهار کرد: گروه توسعه ملی بسیار محکم سر آرمان‌ها، اصول حرفه‌ای و اخلاقی خود ایستاده است و همواره تلاش کرده که از مسیر درستی خارج نشود؛ به این ترتیب امیدوار هستیم که این گروه که یکی از بزرگترین، هلدینگ‌های ایران محسوب می‌شود در عرصه اقتصاد کشور بدرخشد.

مدیرعامل گروه توسعه ملی مطرح کرد: این گروه در شرایط دشوار کنونی با اینکه تلاش می‌کند تا نگاه به سودآوری را به عنوان یک شرکت سرمایه‌گذار حفظ کند، اما به دنبال «سود سوزآور» نیست؛ به این معنا که منافع همگانی و اخلاق را در نظر می‌گیرد تا احساس رضایت برای عموم مردم باشد و لبخند خوشحالی بر لبان تمامی افراد از سهام‌داران تا کارگران نقش ببندد؛ اجماع‌سازی منافع به معنی اجماع‌سازی لبخند و خوشی است و این مهم در دستور کار گروه قرار دارد.

وی در ادامه یک ماه حقوق اضافه به عنوان پاداش برای کارگران پاکسان در نظر گرفت و اضافه کرد: رنج وجود تبعیض بسیار بیشتر از کمبود منابع است و به همین دلیل به دنبال هم‌سطح‌سازی نظام پرداخت هستیم و این اتفاق به زودی رخ خواهد داد.

این مدیر اقتصادی تاکید کرد: امیدوارم که همواره رفتار دوستانه و هم‌دلی در شرکت پاکسان برقرار باشد و تمامی کارکنان احساس آرامش کنند؛ در این راستا، اخلاق مهمترین رکن در اداره امور گروه تئوسعه ملی است.

تبدیل زیان به سود

مدیرعامل شرکت پاکسان نیز در این مراسم، گفت: پایه و اساس شرکت پاکسان بر کار و تولید قرار دارد و اگر غیر از این بود، این میراث تاکنون باقی نمی‌ماند و با تلاش کارگران این واحد تولیدکننده سال مالی پیش با موفقیت به پایان رسید.

فرهنگ ساکی، افزود: در سه ماهه نخست سال گذشته موفق شدیم همراه با ثبت چندین برند، مجوز افزایش قیمت محصولات تا 35 درصد را کسب کنیم و این عامل تاثیر زیادی بر صورت‌های مالی شرکت داشت. به نحوی که باعث شد زیان 25 درصدی تولید پودر شوینده از بین رفته و سودآور شود.

وی ادامه داد: در 6 ماهه دوم سال پیش تمام عقب ماندگی‌ها جبران شد و سود نیز افزایش یافت؛ این درحالی بود که این موفقیت با همان نیروهای پیشین و بدون اضافه شدن حتی یک مدیر جدید از خارج مجموعه به دست آمد.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24