Bourse24 Ads 235

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 215
تبلیغ بورس24

بورس تهران هم از عرضه های اولیه جا نماند و هفته آینده پدیده شیمی قرن به جمع شرکت های بورس تهران می‌پیوندد. با این حساب تا پایان سال حداقل سه شرکت در بورس اوراق بهادار تهران عرضه خواهند شد.

احتمال عرضه اولیه سه شرکت در بورس، تا پایان سال/ عرضه اولیه «پدیده شیمی قرن» از آنچه تصور می کنید به شما نزدیک تر است!

بورس24 : بورس تهران هم از عرضه های اولیه جا نماند و هفته آینده پدیده شیمی قرن به جمع شرکت های بورس تهران می‌پیوندد. با این حساب تا پایان سال حداقل سه شرکت در بورس اوراق بهادار تهران عرضه خواهند شد.

مجید نوروزی معاون امور ناشران و اعضا شرکت بورس در خصوص آخرین وضعیت عرضه های اولیه بورس تهران به خبرنگار بورس24 گفت: شرکت ها برای پذیرش باید اقداماتی انجام داده و مدارک و مستنداتی ارائه دهند. تبدیل به سهامی عام و ثبت سازمان زمان بر است. برخی شرکت ها برای بحث پذیرش باید تکمیل اطلاعات از جمله صورت های مالی میان دوره ای حسابرسی شده داشته باشند. تا زمانی که اطلاعات شرکت ها کامل نباشد اولا نمی شود در هیئت پذیرش مطرح کرد و بعد از جلسه هیئت پذیرش نیاز به اقداماتی است که در صورت جلسه هیئت مدیره مطرح می شود. بعد از آن بحث ثبت شرکت در فهرست نهایی بورس، هماهنگی عرضه و در نهایت سپرده گذاری است.

وی گفت: روز گذشته شرکت پدیده شیمی قرن را درج کرده ایم و امیدواریم بتوانیم هفته آینده آن را عرضه کنیم. این عرضه به مراحل بعد از درج، بحث سپرده گذاری سهام و برگزاری جلسه معارفه بستگی دارد.

او ادامه داد: قبل از جلسه معارفه هم باید اطلاعات شرکت در سامانه کدال ارائه و بارگذاری شود. این یکی از شرایط پذیرش سپرده گزاری در سهام است که باید انجام شود. امیدواریم هفته آینده بتوانیم شرکت را عرضه کنیم.

نوروزی ادامه داد: ما تا پایان بهمن شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر را در مرحله درج داریم که اگر مشکلی نباشد بعد از ارائه مجوزات سازمان بورس می تواند درج و عرضه شود.

این مقام مسئول در شرکت بورس گفت: در اسفند ماه می توانیم عرضه سهام تأمین سرمایه بانک ملت را داشته باشیم، به شرطی که کارهای مربوط به هیئت پذیرش را انجام دهند.این شرکت الان مصوبه هیئت پذیرش را گرفته و در حال طی کردن اقدامات مربوط به آماده سازی برای درج است. یکی از شرایط آن هم تبدیل به سهامی عام و بحث انتقال ساختمان به نام شرکت است، که تعهدات مربوطه را بانک ملت و گروه مالی ملت انجام داده اند و پس از انجام اقدامات مربوطه درج خواهد شد.

نوروزی گفت: حداقل سه مورد عرضه تا پایان سال را قطعا خواهیم داشت. دو شرکت دیگر هم با توجه به آمادگی طرح در جلسه هیئت پذیرش، احتمال نهایی کردن و درج آن ها تا پایان سال وجود دارد.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24