Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

نشست خبری یک دیدار یک عرضه به منظور تشریح آخرین وضعیت سهام در شرف عرضه شرکت گروه توسعه مالی مهر آیندگان که با نماد «ومهان» وارد بازار سهام می شود، امروز برگزار شد.

با «ومهان» مهمان سود چند ده درصدی شوید!

بورس24 : نشست خبری یک دیدار یک عرضه به منظور تشریح آخرین وضعیت سهام در شرف عرضه شرکت گروه توسعه مالی مهر آیندگان که با نماد «ومهان» وارد بازار سهام می شود، امروز برگزار شد.

سنایی فرد مدیر عامل گروه توسعه مالی مهرآیندگان در خصوص ارزش روز دارایی های این شرکت گفت: ارزش روز دارایی های این شرکت در حدود ۸۰۰۰ میلیارد تومان و بهای تمام شده پرتفوی ما در حدود ۲۵۰۰ میلیارد تومان است. بر اساس گزارش ارزش گذاری، ارزش روز دارایی های ما به ازای هر سهم در حدود ۸۶۵ تومان است.

وی درباره مزیت‌های شرکت گفت: پرتفوی شرکت متنوع است، به نحوی که سعی شده سهام موجود در پرتفوی از مجموع سهام پیشرو و ماندگار بازار باشد. همچنین دارایی مالی شرکت قابلیت نقدشوندگی بالایی دارد. شرکت در تصمیم‌گیری‌های سرمایه‌گذاری بسیار چابک عمل می‌کند.

خبر تکمیلی :

فردا عرضه دیگری در فرابورس رقم خواهد خورد. 5 درصد از سهام شرکت گروه توسعه مالی مهر آیندگان «ومهان» معادل 500 میلیون سهم با قیمت هر سهم 5625ریال که احتمالا فردا به هر کد معاملاتی در محدوده 330 سهم تخصیص پیدا کند.

طبق معمول تمام عرضه اولیه ها فرابورس امروز نشست یک دیدار یک عرضه را برای معرفی و آشنایی بیشتر با این شرکت بر گزار کرد و مهدی سنایی فرد مدیر عامل «ومهان» در بین خبرنگاران این طور توضیح داد: از مزایای رقابتی شرکت ما پرتفوی متنوعی است که داریم، در سهام پیشرو سرمایه گذاری کردیم که درجه نقدشوندگی بالایی داشته باشد.

در حال حاضر ترکیب سرمایه گذاری های ما در بخش استخراج کانه های فلزی، فرآورده های نفتی، محصولات شیمیایی، سیمان ، چند رشته ای های صنعتی و سایر صنایع.

وی همچنین گفت: ارزش روز پرتفوی ما در حدود 8هزار میلیارد تومان است و بهای تمام شده سرمایه گذاری های ما چیزی بالغ بر 2400میلیارد تومان است.

سنائی فرد گفت: با نگاهی به تاریخچه فعالیت های ما این موضوع مشاهد می شود که هر سال روند سودآوری بهبود داشته و درآمد های عملیاتی ما در سال جاری در حدود 650 میلیارد تومان بوده است. همچنین روند بدهی های ما نیز کاهشی است و عمده بدهی ما نیز بابت پرداخت سود سهام به سهامدار عمده بوده است.

وی در خصوص سرمایه گذاری های خارج بورسی شرکت نیز گفت : واسپاری صنعت نفت آیندگان خدمات صبا تجارت یاس ، 100درصد مالکیت شرکت کارگزاری حافظ و 31 درصد از تامین سرمایه سپهر از جمله دارایی های شرکت است.

مدیرعامل «ومهان» افزود: بر اساس ارزش گذاری های صورت گرفته ارزش روز دارایی ها ما به ازای هر سهم در حدود 866 تومان است و باید این موضوع را نیز لحاظ کرد که استراتژی سرمایه گذاری ما در بازار سهام بنیادی است.

در حاشیه این نشست خبرنگاران در خصوص علل عرضه 5 درصدی پرسیدند که اعلام شد حجم عرضه در اختیار سهامدار عمده است و نظر سهامدار عمده به عرضه 5 درصدی بوده است.

خبرنگاران در خصوص قیمت عرضه و میزان بازدهی سهام نیز پرسیدند که اعلام شد : سهام ما با قیمت بسیار مناسبی عرضه می شود.

درباره افزایش سرمایه هم سوال شد که این طور پاسخ دادند برنامه برای افزایش سرمایه در دستور کار است و جزئیات آن در صورت نهایی شدن و موافقت سهامدار عمده از طریق کدال اطلاع رسانی خواهد شد.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24