Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

همواره به دنبال ارتباط قوی با بازار ایران بوده ایم در مسیر تبادلات مالی و کالایی مشکلاتی ایجاد شد، اما... همچنان برای دسترسی ایرانی ها به جدیدترین محصولات خود متعهدیم پس از حواشی بسیار در خصوص پایان فعالیت سامسونگ و ال جی در بازار لوازم خانگی ایران، شرکت سامسونگ با انتشار بیانیه‌ ای اعلام کرد، که متعهد به حفظ دسترسی کاربران و هواداران خود به جدیدترین محصولات و فناوری‌ هایش است. این شرکت همچنین اعلام کرد، که سیاست سامسونگ مبتنی بر حفظ حضور در بازار ایران در سال‌ های اخیر و با وجود تمامی تحولات تغییری نکرده است و...

بیانیه شرکت سامسونگ پس از حواشی و شایعات اخیر

بورس24 : پس از حواشی بسیار در خصوص پایان فعالیت سامسونگ و ال جی در بازار لوازم خانگی ایران، حالا سامسونگ با انتشار بیانیه‌ ای اعلام می‌ کند که متعهد به حفظ دسترسی کاربران و هواداران خود به جدیدترین محصولات و فناوری‌ هایش است.

دفتر سامسونگ ایران در بیانیه‌ ای که ارسال کرده می‌ گوید:  

شرکت سامسونگ همواره نهایت احترام را برای خانواده هواداران و مصرف کنندگان خود در ایران قایل بوده و حضور و ارتباطی قوی با بازار بزرگ ایران داشته است. با وجود تحولات اخیر و مشکلات ایجاد شده در مسیر تبادلات مالی و کالایی، سامسونگ همچنان متعهد به حفظ دسترسی کاربران و هوادارن خود به جدیدترین محصولات و فناوری‌ های خود است.

سیاست ما مبتنی بر حفظ حضور در بازار ایران در سال‌ های اخیر و با وجود تمامی تحولات تغییر نکرده است.  

در همین راستا و با وجود همه مشکلات، سامسونگ رسما اعلام می کند که تعهد خود برای پشتیبانی و ارایه خدمات پس از فروش به محصولات سامسونگ در بازار ایران را بصورت کامل ادامه خواهد داد. در نتیجه کاربران محصولات این شرکت هیچ نگرانی در زمینه پشتیبانی و تامین قطعات در آینده نخواهند داشت. 

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24