Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

سلمان خادم‌الملّه عضو هیات مدیره و مدیرعامل شرکت تامین سرمایه امین شد... مدیرعامل جدید شرکت تامین سرمایه امین، در مورد برنامه ها و استراتژی های پیش رو گفت: بورسی شدن (IPO) شستا، بورسی شدن شرکت تامین سرمایه امین و شرکت‌های تابعه سهام‌داران از مهمترین اولویت‌های این شرکت است. ما بر رعایت قوانین و مقررات نهادهای بالادستی خصوصا قوانین سازمان بورس و اوراق بهادار و رعایت اصول حاکمیت شرکتی تاکید داریم...

تغییرات در تامین سرمایه امین ، خادم الملّه مدیر عامل تامین سرمایه امین شد

بورس24 : سلمان خادم‌الملّه عضو هیات مدیره و مدیرعامل شرکت تامین سرمایه امین شد.
مدیرعامل جدید شرکت تامین سرمایه امین، در مورد برنامه ها و استراتژی های پیش رو گفت: بورسی شدن (IPO) شستا، بورسی شدن شرکت تامین سرمایه امین و شرکت‌های تابعه سهام‌داران از مهمترین اولویت‌های این شرکت است. ما بر رعایت قوانین و مقررات نهادهای بالادستی خصوصا قوانین سازمان بورس و اوراق بهادار و رعایت اصول حاکمیت شرکتی تاکید داریم.
وی با اشاره به افزایش سرمایه از 500میلیارد تومان به 800 میلیارد تومانی پیش روی شرکت گفت: کمک به تامین مالی سهام‌داران عمده و سایر مجموعه‌ها به عنوان مشتری از جمله اقدامات آتی خواهد بود.
خادم الملّه ، استفاده از ابزارها و نهادهای نوین مالی در جهت تعمیق و تنوع بازار را موثر دانسته و افزود:مولدسازی دارایی‌های سهام‌داران و افزایش خالص دارایی‌های تحت مدیریت از مهمترین برنامه‌هایی است که در اولویت برنامه‌ریزی قرار داده‌ایم.
خادم‌الملّه گفت: افزایش سهم بازار تامین سرمایه امین میان شرکت‌های تامین سرمایه از اهداف مهم بنده است.
گفتنی است، سلمان خادم ‌الملّه با دکتری مدیریت مالی ، در تاریخ دهم اسفند سال ۹۸ از سوی هیات مدیره به عنوان مدیر عامل شرکت تامین سرمایه امین منصوب شده است .
وی پیش از این به عنوان معاون سرمایه گذاری و عضو هیات مدیره صبا تامین و عضو هیات مدیره کانون نهادهای سرمایه گذاری ایران مشغول به فعالیت بود. وی سابقه فعالیت در سازمان بورس و اوراق بهادار و گروه مالی سپهر صادرات را در کارنامه 15 ساله کاری خود دارد.

منبع : روابط‌عمومی تامین سرمایه امین

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24