Bourse24 Ads 235

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 215
تبلیغ بورس24

هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس با دو عرضه اولیه سال ۹۸ را به پایان می رساند و پتروشیمی های تندگویان و آریا ساسول در ایستگاه پایانی ورود به فرابورس و بورس قرار گرفته اند. جعفر ربیعی مدیر عامل هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس در خصوص عرضه اولیه سهام پتروشیمی تندگویان به خبرنگار بورس ۲۴ گفت: ما به دنبال عرضه سهام پتروشیمی تندگویان بودیم و با کمک فرابورس این اتفاق به زودی رخ خواهد داد...

عرضه اولیه پتروشیمی تندگویان ؛ ٩٩ درصد شنبه / «آریا ساسول» هم تا شب عید

بورس24 : هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس با دو عرضه اولیه سال ۹۸ را به پایان می رساند و پتروشیمی های تندگویان و آریا ساسول در ایستگاه پایانی ورود به فرابورس و بورس قرار گرفته اند.

جعفر ربیعی مدیر عامل هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس در خصوص عرضه اولیه سهام پتروشیمی تندگویان به خبرنگار بورس24 گفت: ما به دنبال عرضه سهام پتروشیمی تندگویان بودیم و با کمک فرابورس این اتفاق به زودی رخ خواهد داد.

وی گفت: از نظر ما بهترین ایام برای عرضه سهام «گویان» ولادت امام علی (ع) است و احتمالا شنبه آینده شاهد عرضه اولیه سهام این شرکت در فرابورس ایران هستیم.

مدیرعامل «فارس» با اشاره به 11 روز کاری باقیمانده تا پایان سال جاری و سایر عرضه های اولیه هلدینگ خلیج فارس به خبرنگار ما گفت: کارهای عرضه ی اولیه پتروشیمی آریا ساسول در حال پیگیری است و اگر همه( ما و بورس تهران) همت کنیم ، تا پایان سال عرضه اولیه آریا ساسول را هم خواهیم داشت.

مدیر عامل هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس گفت: امیدواریم دو شرکت بزرگ پتروشیمی تندگویان و آریا ساسول تا پایان سال ۹۸ عرضه اولیه شوند.

وی تاکید کرد : به طور قطع این عرضه ها همانند سایر عرضه ها موفق خواهد بود و فکر می کنم رکورد تعداد خریداران را در روز نخست بشکند.

ربیعی گفت: سهامدارانی که کد بورسی ندارند ، قطعا با شنیدن این خبر برای ورود به بورس و خرید عرضه های اولیه هلدینگ اقدام خواهند کرد و عرضه های موفقی را شاهد خواهیم بود.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24