Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

رئیس اتحادیه هتل‌ها و هتل آپارتمان‌ها گفت: مسافرانی که در تهران هستند، می‌توانند بدون کسر مبلغی، پول خود را از هتل‌ها پس بگیرند.

هتل داران تهرانی موظف به بازگرداندن کامل پول مسافران شدند

بورس24 : رئیس اتحادیه هتل‌ها و هتل آپارتمان‌ها گفت: مسافرانی که در تهران هستند، می‌توانند بدون کسر مبلغی، پول خود را از هتل‌ها پس بگیرند.

محمدعلی فرخ مهر رئیس اتحادیه هتل‌ها و هتل آپارتمان‌ها درباره لزوم عودت پیش‌پرداخت هتل‌ها اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا، مسافرانی که در تهران هستند، می‌توانند پیش‌پرداخت خود را از هتل‌داران بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای بابت لغو درخواست‌شان (جریمه لغو رزرو ) پس بگیرند.

رئیس اتحادیه هتل‌ها و هتل آپارتمان ادامه داد: اگر مسافران تخلفی در هتل‌ها مبنی بر پس ندادن پولشان در هتل‌ها مشاهده کردند حتما با اتحادیه هتل‌داران تماس بگیرند تا با آن‌ها برخورد شود.

به گفته فرخ مهر، ما حتی پول مهمانی‌ها و همایش‌ها را بدون کسر پول (بابت لغو مراسم) پرداخت کرده‌ایم.

گفتنی است، جمشید حمزه زاده رئیس جامعه هتلداران کشور که به تازگی واژه حرفه‌ای را به نام این جامعه نیز افزوده، رسماً اعلام کرد که تا شرایط فورس ماژور (حالت ویژه) از سوی دولت اعلام نشود، همچنان جریمه کنسلی رزرو اتاق هتل‌ها گرفته خواهد شد.

در شرایطی که شیوع ویروس کرونا موجب شده تا همه سفرهای داخلی و خارجی تعطیل شود و وزارت خانه‌های راه و گردشگری درصدد هستند تا از شرکت‌های هواپیمایی و دفاتر مسافرتی و هتل‌ها بخواهند تا جریمه لغو سفر از گردشگران گرفته نشود، تنها گروهی که رسماً اعلام کرده از این اقدام سرباز می‌زند، هتلداران هستند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

منبع خبر: سازمان تحلیلی - خبری بورس ۲۴

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24