Bourse24 Ads 235

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 215
تبلیغ بورس24

​بانک ملت یکی از بهترین بانک های کشور در حوزه عملکردی است که درگیر زیان انباشته و مشکلات عدیده ای که برخی بانک ها درگیر آن هستند نبوده و نیست.

آخرین خبرها از دو افزایش سرمایه مجزای بانک ملت

بورس24 : بانک ملت یکی از بهترین بانک های کشور در حوزه عملکردی است که درگیر زیان انباشته و مشکلات عدیده ای که برخی بانک ها درگیر آن هستند نبوده و نیست.

بانک ملت به نسبت سال مالی قبل خود در سال جاری موفق به کسب درآمد قابل توجه با حاشیه سود بیشتری شده و انتظار می رود پایان سال مالی اخبار خوبی از این بانک در حوزه عملکردی را شاهد باشیم.

از موضوعاتی که بسیاری از سهامداران بانک ملت پیگیر آن هستند موضوع افزایش سرمایه های بانک است که محمد تقی صمدی عضو هیات مدیره بانک ملت در توضیح آن به خبرنگار بورس24 گفت: در خصوص افزایش سرمایه از محل تسعیر ارز در حال پیشبرد این برنامه هستیم که افزایش سرمایه از محل سود انباشته به تایید حسابرس رسیده و منتظر اعلام نظر سازمان بورس هستیم و انتظار داریم در آینده نزدیک، اعلام نظر سازمان بورس نیز به نتیجه برسد.

وی ادامه داد: افزایش سرمایه دوم ما نیز که از محل تجدید ارزیابی است مراحل ارزیابی را به پایان رسانده و در شرف ارسال به سازمان حسابرسی است و به جد در تلاشیم تا این افزایش سرمایه ها را به سرانجام برسانیم.

رییس حسابداری بانک ملت درباره عملکرد ۱۱ ماهه این بانک این طور گفت: قیمت تمام شده پول در بانک روند کاهشی داشته. قیمت بهره ای پول در مقایسه با مشابه سال قبل در حدود ۱.۶۷ درصد کاهش داشته است و قیمت تمام شده پول ۱.۱ درصد نسبت به مشابه سال قبل کاهش داشته.

وی ادامه داد: نرخ موثر مصارف ما از ۱۸.۵ درصد به ۱۶.۶ درصد کاهش داشت و نرخ موثر منابع ما از ۱۳.۱ درصد به ۱۱.۱ درصد کاهش داشت واین امر منتج به حاشیه سود ۵.۵ درصدی شد. تراز عملیاتی بانک به ۸۸ هزار میلیارد ریال رسید که در مقایسه با بهمن ۹۷ در حدود ۹۰ درصد رشد داشته است.

این مقام مسئول در بانک ملت گفت: بانک ملت در مقایسه با دو بانک بزرگ بورسی صادرات و تجارت بازدهی بیشتر در ارزش سهام داشته و تراز عملیاتی بانک در مقایسه با سایر بانک های بورسی با اختلاف قابل توجهی در صدر قرار دارد. مجموع درآمدهای بانک ملت از محل اعطا تسهیلات ۲۲۲ هزار میلیارد ریال بوده و مجموع سود سپرده های سرمایه گذاری ۱۳۳ هزار میلیارد ریال بوده است.

منبع خبر: سازمان تحلیلی - خبری بورس ۲۴

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24