Bourse24 Ads 235

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 215
تبلیغ بورس24

پس از گذشت بیش از ١۵ روز از نفوذ ویروس کرونا به ایران و فراگیری آن ، وزارت اقتصاد و دارایی در بیانیه ای دیرهنگام از تمهیدات مالیاتی ، گمرگی و بورسی برای مقابله با این پدیده مهلک خبر داده است... در این بیانیه جزئیاتی اعلام نشده ، اما احتمال دارد کاهش دامنه نوسان سهام به ٢ درصد در کنار محدودیت صدور کد سهامداری و افزایش حجم مبنا در راستای همین تمهیدات ارزیابی شود!!

بیانیه دیرهنگام وزارت اقتصاد درباره مقابله با کرونا

بورس24 : وزارت اقتصاد طی اطلاعیه ای در پاسخ به سوالات برخی از رسانه های گروهی، تلاش گران عرصه تولید، تشکل ها و فعالان اقتصادی اعلام کرد: این وزارتخانه در مواجهه با تأثیرات احتمالی شیوع ویروس کرونا بر اقتصاد کشور، در راستای مساعدت به تشکل ها و فعالان اقتصادی، بهبود محیط کسب و کار و جلوگیری از اختلال در تأمین معاش مردم، پیشنهاداتی را در سه محور مالیاتی، گمرکی و بازار سرمایه و بورس تهیه و ارائه نموده است که هم اکنون برای طی مراحل قانونی در دستور کار مراجع تصمیم گیری ذیربط قرار دارد.
پیشنهادات وزارت اقتصاد در حوزه مالیات شامل مواردی در زمینه تسهیل امور مالیاتی تشکل ها و فعالان اقتصادی، قوانین مالیات های مستقیم، مالیات بر ارزش افزوده و همچنین قانون موسوم به تجمیع عوارض می باشد.
این گزارش می افزاید: در محور گمرکی نیز مواردی در رابطه با تسهیل امور گمرکی مربوط به اقلام مورد نیاز برای پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا و آثار اقتصادی آن مطرح شده است.
بر اساس این گزارش، موضوعاتی در رابطه با تسهیل امور تشکل ها و فعالان اقتصادی در بازار سرمایه و بورس نیز از جمله دیگر پیشنهادات وزارت اقتصاد برای مواجهه با شیوع ویروس کرونا و در راستای مساعدت به تشکل ها و فعالان اقتصادی، بهبود محیط کسب و کار و جلوگیری از اختلال در تأمین معاش مردم بوده است.

منبع : شادا

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24