Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

رئیس اتحادیه هتلداران تهران گفت: اکنون شرایط به گونه ای است که ۵۰ درصد هتل های تهران تعطیل شده است و ضریب اشغال با تخفیف های که اعمال می شود ۵ تا ۱۰ درصد است.

نصف هتل‌های تهران تعطیل شدند

بورس24 : رئیس اتحادیه هتلداران تهران گفت: اکنون شرایط به گونه ای است که ۵۰ درصد هتل های تهران تعطیل شده است و ضریب اشغال با تخفیف های که اعمال می شود ۵ تا ۱۰ درصد است.

محمدعلی فرخ مهر اظهار کرد: از سال ۹۷ شرایط و تحریم های ظالمانه موجب شد شرکت هایی که در تهران فعال بودند از ایران خارج شوند و همین امر موجب شد ضریب اشغال ۳۰ تا ۴۰ درصد کاهش یابد.

رئیس اتحادیه هتلداران تهران افزود: با توجه به اینکه افزایش قیمتی نداشتیم و با ۴۰ تا ۶۰ درصد تخفیف اتاق را در اختیار مسافران قرار می دادیم اما نسبت به سال ۹۶ ضریب اشغال ۵۵ درصد کاهش یافت اما با تمام این شرایط توانستیم حقوق کارمندان و هزینه‌های جانبی را پرداخت کنیم.

وی با بیان اینکه ویروس کرونا ، کمر هتلداری را خرد کرد، گفت: به اسفند ماه بسیار امیدوار بودیم هر سال در این ماه ضریب اشغال بسیار خوب بود اما اکنون شرایط به گونه ای است که ۵۰ درصد هتل های تهران تعطیل شده است و ضریب اشغال با تخفیف های که اعمال می شود ۵ تا ۱۰ درصد است.

فرخ مهر بیان کرد: هتل هایی که در حال حاضر در حال فعالیت هستند نیز به دلیل ضریب اشغال پایین بخشی از طبقات هتل ها را خدمات خارج کردند و بخشی از پرسنل را نیز به مرخصی فرستادند تا بتوانند به خوبی هتل ها را ضد عفونی کنند تا برای مسافران و پرسنل مشکلی ایجاد نشود.

رئیس اتحادیه هتلداران تهران درباره مقابله با ویروس کرونا افزود: طبق کلاس‌هایی که توسط وزارت بهداشت در اتحادیه برگزار شده پرسنل آموزش دیده اند علاوه بر آن همه هتل‌ها با در اختیار داشتن تب سنج دمای بدن مسافران را بررسی می کند و اگر مسافری علائم بیماری داشت به مراکز درمانی هدایت و معرفی می‌شود.

وی با بیان اینکه ۱۳۵ هتل و هتل آپارتمان در تهران وجود دارد گفت: شایعات درباره عدم پذیرش مسافر در هتل ها بی پایه و اساس است.

منبع: میزان

منبع خبر: سازمان تحلیلی - خبری بورس ۲۴

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24