Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

مردم در خانه های خود بمانند / دید و بازدیدهای نوروزی متوقف شود محمد مهدی ناصحی گفت: اگر مردم پروتکل های بهداشتی و خود مراقبتی پیش بینی شده رعایت کنند و مهم تر از همه در خانه بمانند، ما...

نماینده وزیر بهداشت در استان مازندران: مرحله پیک ابتلا به کرونا پیش روی ماست

بورس24 : نماینده وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مازندران با اعلام این که مازندران در پیک ابتلا به کرونا قرار دارد، خواستار تداوم تلاش‌های شبانه‌روزی مسئولان و رعایت نکات بهداشتی از سوی مردم و خانه‌نشینی شد.

دکتر محمد مهدی ناصحی به ایرنا گفت: همچنان استان مازندران در پیک ویروس کرونا قرار دارد ، ولی شرایط نسبت گذشته تا حد زیادی قابل کنترل تر شده و سرعت انتقال آن روند کاهشی به خود گرفته است.

وی اضافه کرد: اگر مردم ما پروتکل های بهداشتی و خود مراقبتی پیش بینی شده رعایت کنند و مهم تر از همه خانه بمانند، ما دوران پیک این بیماری را در مازندران طی ۲ تا سه هفته آینده پشت سر می گذاریم و از این وضعیت خارج می شویم.

رییس سابق دانشگاه علوم پزشکی مازندران اظهار داشت: وضعیت بیمارستان ها ما تا حد زیادی مدیریت شده است و نیاز داریم تا مردم همچنان مسایل بهداشتی و خود مراقبتی ها را رعایت کنند تا اوضاع به حالت کنترلی تر درآید.

دکتر ناصحی با اشاره به نزدیک شدن به تعطیلات نوروزی و برنامه دید و بازدیدهای خانوادگی ، گفت : پیشنهاد و تاکید ما این است که دید و بازدیدهای نوروزی را به زمان پس از کرونا موکول کنیم چرا که از این طریق بیماری به شدت سرایت می کند و پیک آن دو هفته بعد رخ می دهد و قابل کنترل نخواهد بود. 

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24