Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

ذوب آهن اصفهان با همت تلاشگران خود در سال ١٣٩٨ موفق به ثبت رکوردهایی در تولید، فروش و صادرات گردید و این موفقیت ها با وجود مشکلات عدیده سال گذشته از جمله کمبود شدید مواد اولیه، نقدینگی و شیوع بیماری کرونا حاصل گردیده که...

تشریح رکوردهای ذوب آهن اصفهان در تولید، فروش و صادرات در سالی که گذشت

بورس24 : ذوب آهن اصفهان با همت تلاشگران خود در سال 1398 موفق به ثبت رکوردهایی در تولید ، فروش و صادرات گردید و این موفقیت ها با وجود مشکلات عدیده سال گذشته از جمله کمبود شدید مواد اولیه و نقدینگی و شیوع بیماری کرونا حاصل گردید.

به گزارش روابط عمومی ذوب آهن اصفهان، منصور یزدی زاده مدیر عامل ذوب آهن اصفهان با بیان این خبر، گفت: با وجود آنکه در سال گذشته با مشکلات بسیاری مواجه بودیم در بخش تولید با ۵ درصد افزایش نسبت به سال ۱۳۹۷ به عدد ۲ میلیون و ۵۲۶ هزار تن تولید چدن رسیدیم که منجر به ثبت رکورد جدیدی در تولید سالانه این شرکت با دوکوره بلند شد و در تاریخ ذوب آهن نیز دومین رکورد تولید سالانه محسوب می شود.

وی افزود : در بخش فروش نیز به لحاظ درآمد و تناژ رکورد زدیم و همچنین با یک میلیون و ۲۰۰ هزار تن صادرات ، در این بخش و همچنین به لحاظ درآمدزایی رکورد جدیدی در این شرکت ثبت شد که جزئیات آن پس از افشا در سامانه کدال ، قابل انتشار خواهد بود.

مدیر عامل ذوب آهن در خصوص شرایط کنونی ارزش سهام این شرکت گفت : بزگترین مشکل ما این است که میزان سهم شناور ذوب آهن اصفهان بسیار بالاست و متاسفانه نوسان گیران در این بازار جولان می دهند . البته تا آنجا که موفق به اخذ موافقت هیات مدیره شدیم، بازارگردانی کردیم و آنچه در توان ما بود انجام دادیم.

وی تصریح کرد : امسال با تدبیر مقام معظم رهبری سال جهش تولید نام گرفته است و این نوید را می دهیم که این مجتمع عظیم صنعتی توانایی ، ابزار و ظرفیت لازم برای جهش تولید را دارد. محقق شدن این مهم، نیازمند آن است که مطابق منویات مقام معظم رهبری ، دولت به اندازه سهم خود از این شرکت حمایت کند و مواد اولیه به ویژه سنگ آهن را تامین نماید.

وی افزود : ذوب آهن اصفهان تولید حدود ۱۱ درصد فولاد کشور را به عهده دارد و اگر دولت تنها ۱۱ درصد سنگ آهن کشور را به این شرکت اختصاص دهد ، ۱۰ میلیون تن سنگ آهن به این شرکت می رسد . اما انتظار ما تنها حدود ۷ میلیون تن سنگ آهن است که انتظار زیادی نیست و این سنگ آهن را رایگان نیز نمی خواهیم . در واقع اگر همانند کناسنتره ،گندله وDRI، برای سنگ آهن نیز سهمیه بندی انجام شود ، جهش تولید در این شرکت محقق می شود و ذوب آهن به تولید ۳ میلیون و ۵۰ هزار تن می رسد.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24