Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

بورس ۲۴ : سرمایه گذاری صنایع شیمیایی ایران مدیریت جدید خود را شناخت و محمد مشاری سکان اداره این شرکت را در دست گرفت. بر اساس حکم صادره از سوی مدیرعامل بانک صنعت و معدن، محمد مشاری به سمت مدیرعامل شرکت صنایع شیمیایی ایران از شرکت های تابعه بانک صنعت و معدن منصوب شد...

تغییرات در «شیران» / محمد مشاری مدیرعامل شد

بورس24 : سرمایه گذاری صنایع شیمیایی ایران مدیریت جدید خود را شناخت و محمد مشاری سکان اداره این شرکت را در دست گرفت.

بر اساس حکم صادره از سوی مدیرعامل بانک صنعت و معدن، محمد مشاری به سمت مدیرعامل شرکت صنایع شیمیایی ایران از شرکت های تابعه بانک صنعت و معدن منصوب شد.محمد مشاری دارای تحصیلات دوره دکترای مدیریت مالی است.

او دارای سابقه مدیریت مالی کانون کارگزاران بورس و اوراق بهادار، مشاوره و مدیریت سرمایه گذاری شرکت های آتیه دماوند و گروه اقتصادی آرمان، عضویت در هیأت مدیره شرکت سرمایه گذاری ایرانیان، هیأت مدیره شرکت کارگزاری بانک توسعه صادرات، هیأت مدیره صرافی فراز اعتماد (پست بانک) و سمت مشاور سرمایه گذاری بانک قرض الحسنه مهر و عضویت در هیأت مدیره و مدیرعاملی کارگزاری بانک صنعت و معدن است.

مدیر عامل جدید صنایع شیمیایی ایران دارای پژوهش هایی نیز در زمینه های مدیریت مالی، بورس، بیمه و بانک از جمله بررسی رابطه نقد شوندگی و بیش واکنش در بورس اوراق بهادار تهران، بررسی تأثیر ارزش برند بر بهای تمام شده پول در بانک های تجاری، مطالعه تطبیقی ساختار سازمانی شرکت های خدمات مالی در ایران و کشورهای صنعتی، طراحی مدل سنجش توانگری مالی در شرکت های بیمه، سنجش کارایی راهبرد مومنتوم و معکوس با استفاده از اندیکاتور RSI و بررسی قابلیت پیش بینی پذیری نقاط شروع و پایان روند کوتاه مدت قیمت سهام با استفاده از شبکه احتمالات بنزین است .

همچنین از تألیفات دکتر مشاری می توان به مدیریت مالی 1 و 2 و کتاب من، تو بورس اشاره کرد.پیش از این امیر رحیمی در حدود دو سال مدیریت این شرکت را بر عهده داشت.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

این مطلب 1 نظر دارد.

  • سید ابوالفضل حسینی
    سید ابوالفضل حسینی

    کارنامه درخشانی دارن دکنر مشاری

    4 سال پیش

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24