Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

فرمانده یگان حفاظت ویژه شهرداری تهران با اشاره به حضور بیش از ۶ هزار نیروی یگان حفاظت شهرداری تهران در پارک‌ها و بوستان‌های پایتخت در روز طبیعت از همکاری مردم در این روز تشکر و قدردانی کرد.

جلوگیری از حضور تهرانی‌هایی که قصد رفتن به پارک‌ها را داشتند، توسط ۶ هزار نیروی یگان حفاظت شهرداری

بورس24 : فرمانده یگان حفاظت ویژه شهرداری تهران با اشاره به حضور بیش از ۶ هزار نیروی یگان حفاظت شهرداری تهران در پارک‌ها و بوستان‌های پایتخت در روز طبیعت از همکاری مردم در این روز تشکر و قدردانی کرد.

سردار کریم بیات (فرمانده یگان حفاظت ویژه شهرداری تهران) درخصوص وضعیت بوستان‌ها و پارک‌های پایتخت در روز طبیعت گفت: از ابتدای اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی که از بامداد روز جمعه ابلاغ شد و ممنوعیت ورود به بوستان‌ها، پارک‌ها و تفرجگاه‌ها نیز در نظر گرفته شد، همکاران ما مانع از ورود افراد به این اماکن شدند و پلاکاردهایی نصب و اطلاع‌رسانی در این زمینه اجرا شد.

او با اشاره به تمهیدات ویژه‌ای که برای روز طبیعت در نظر گرفته شده، گفت: بیش از ۶ هزار نیروی یگان حفاظت شهرداری تهران از روز گذشته و به ویژه از ساعت ۵ صبح امروز در تمامی پارک‌ها و مراکز تفریحی به تعداد ۲۲۶۸ بوستان و پارک حضور پیدا کردند و تمام این مراکز را تحت پوشش قرار دادند.

سردار بیات ادامه داد: پیگیری‌های میدانی که از صبح امروز داشتیم نشان می‌دهد مردم به این مراکز مراجعه نکرده‌اند. برای مثال پارک سرخه حصار در سال‌های گذشته همواره با ترافیک مواجه بود و امکان عبور و مرور به سختی انجام می‌شد، اما امروز به جز همکاران من هیچیک از مردم در آنجا حضور پیدا نکردند و جا دارد از مردم فهیم که به توصیه‌های بهداشتی عمل کردند، تشکر و قدردانی کنم.

او ادامه داد: موارد خیلی جزئی مراجعه نیز وجود داشت که یا اطلاع نداشتند و یا توجیه نبودند که نباید در فضاهای سبز و پارک‌ها حضور یابند و با راهنمایی همکاران ما مجاب شدند و به خانه‌های خود بازگشتند.

او از مردم درخواست کرد همچنان تا پایان روز جاری در خانه بمانند و گفت: چراکه بهترین حربه مقابله با ویروس کرونا در خانه ماندن است و پس از رفع این بیماری و این برهه زمانی به عنوان یک خدمتگزار تمامی این مراکز را پوشش خواهیم داد تا مردم با آرامش خاطر در آن حضور یابند.

بیات تصریح کرد: موارد بسیار انگشت‌شمار و محدودی نسبت به حضور در پارک‌ها و فضای سبز اقدام کردند و پذیرفتند و حتی نیاز به اعمال قانون و جریمه و توقیف خودرو نیز نبود.

منبع: ایلنا

منبع خبر: سازمان تحلیلی - خبری بورس ۲۴

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24