Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

در تهران طی روزهای اخیر بنگاه های مسکن تعطیل بودند و از شروع تعطیلات عید تاکنون تقریباً همه آژانس های املاک تعطیل هستند. کرکره های بسیاری از بنگاه ها همچنان پایین است و روی آن یک پارچه نوشت، با مضمون...

تعطیلی بنگاه های املاک بخاطر کرونا

بورس24 : تکلیف خیلی از صنوف در روزهای کرونایی مشخص شده و صنف های مختلف برای فعالیت و فروش کالا و خدمات به سه دسته تقسیم شده اند.

دسته اول آن دسته از واحدهای تجاری و مغازه ها هستند که می توانند بدون محدودیت به کار خود ادامه دهند شبیه داروخانه ها و نانوایی ها و ... . اما دسته دوم فقط می توانند در ساعات مشخصی در روز به فروش بپردازند و دسته سوم نیز باید تا اطلاع ثانوی تعطیل باشند.

بنگاه های املاک اما جزو هیچ کدام از این سه دسته قرار ندارند و به لحاظ تعیین تکلیف های صورت گرفته توسط ستاد ملی مقابله با کرونا، این صنف در دسته های سه گانه طبقه بندی نشده است.

بنابراین بسته به نوع تصمیم گیری در بازار مسکن است که بنگاه های املاک می توانند به عملیات بازاریابی مشغول باشند یا کار خرید و فروش را متوقف کنند.

در تهران طی روزهای اخیر بنگاه­ های مسکن تعطیل بودند و از شروع تعطیلات عید تا کنون تقریباً همه آژانس های املاک تعطیل هستند.

کرکره های بسیاری از بنگاه ها همچنان پایین است و روی آن یک پارچه نوشت، با مضمون تشکر از پزشکان و خدمتگذاران نظام سلامت کشور بابت درمان بیماران مبتلا به کرونا نصب شده است.

تعطیلی بنگاه های مسکن اثر مستقیم بر کاهش بیشتر حجم معاملات خرید و فروش مسکن می گذارد و امکان امضای مبایعه نامه را برای خریدار و فروشنده احتمالی غیرممکن می کند.

تقریباً 100 درصد معاملات خرید مسکن از مسیر بنگاه های املاک انجام می شود. 

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24