Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

رییس اسبق سازمان بورس و اوراق بهادار اظهار کرد: دکتر محمدی در این مدت توانست قشر زیادی از مردم کشور را که با واژه بورس و بازار سرمایه آشنا نبودند به دریافت کد بورسی و سرمایه گزاری منابع مالی در بازار سرمایه سوق دهد؛ اقدامی که به موجب آن شاهد ایجاد صف های طولانی برای دریافت کد معاملاتی در بازار سرمایه دهیم، این روند نتیجه ای جز وجود اعتماد در این بازار نیست.

روایت محمد فطانت از دستاوردهای شاپور محمدی در سازمان بورس

بورس24 : رییس اسبق سازمان بورس و اوراق بهادار اظهار کرد: دکتر محمدی در این مدت توانست قشر زیادی از مردم کشور را که با واژه بورس و بازار سرمایه آشنا نبودند به دریافت کد بورسی و سرمایه گزاری منابع مالی در بازار سرمایه سوق دهد؛ اقدامی که به موجب آن شاهد ایجاد صف های طولانی برای دریافت کد معاملاتی در بازار سرمایه دهیم، این روند نتیجه ای جز وجود اعتماد در این بازار نیست.

فطانت ادامه داد: به یاد دارم که در سال های گذشته همیشه دغدغه همه افراد، مسئولان و دولت ها این بود که تأمین مالی از بانک محوری خارج شود و بازار سرمایه به عنوان یک بخش اساسی بتواند بخشی از بار تامین مالی را به دوش بکشد. هدفی که آقای محمدی توانست با مدیریت خوب در بورس های مختلف و ایجاد ابزارهای متنوع آن را به سطح بالایی ارتقا دهد. به طوریکه، امروز می توانیم بگوییم از بانک محوری گذر کرده ایم و اکنون بازار سرمایه به عنوان یک رکن اساسی توانسته در اقتصاد کشور، حمایت از تولید و اقتصاد مقاومتی نقش مبرز و شاخصی را ایفا کند.

وی تاکید کرد: اگر بخش های مختلفی که در کشور، بر اقتصاد مقاومتی متمرکز بودند را رتبه‌بندی کنیم، سازمان بورس نمره اول را در ایجاد زیرساخت های لازم کسب می‌کند. در این میان، جا دارد به دکتر شاپور محمدی تبریک عرض کنم زیرا، ایشان توانست به خوبی توانستند بدنه منابع و سرمایه انسانی این بازار را با توان مدیریت کنند. دکتر محمدی به بهترین نحو در انتخاب ابزارهای جدید و پیچیده‌ای مانند اوراق اختیار و یا مشکلاتی که به صورت مزمن در بازار مطرح می شد، عمل کرد.

محمد فطانت افزود: وی همچنین تمام زیرساخت‌های لازم برای حرکت گام به گام بازارسرمایه با بانک های کشور را مهیا کرد به طوریکه اکنون بازارسرمایه قادر است از دولت و بنگاه ها گره گشایی کند، موضوعی که دستاورد بسیار بزرگی محسوب می شود. گفتنی است، اعتماد به بازار سرمایه و پشتوانه مردمی برای تولید از طریق این بازار یکی از بزرگ‌ترین دستاوردهای دولت طی ۸ سال اخیر تلقی می شود.

منبع: سنا

منبع خبر: سازمان تحلیلی - خبری بورس ۲۴

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24