Bourse24 Ads 235

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 215
تبلیغ بورس24

وزیر امور اقتصادی و دارایی، بازار سرمایه را با توجه به ظرفیت های فراوان، سکویی مناسب برای جهش اقتصادی توصیف کرد و گفت: با برنامه ریزی و تدبیر لازم می توان این بازار و ابزارهای آن را برای مردمی کردن اقتصاد و شکل گیری نگاه عدالت جویانه به کار گرفت. فرهاد دژپسند صبح امروز در مراسم تکریم و معارفه رییس سازمان بورس اوراق بهادار در وزارت اقتصاد اظهار داشت: بازار سرمایه امروز به مرتبتی رسیده که می توان به عنوان بال نخست در تامین مالی اقتصاد کشور به آن امید بست. دژپسند ادامه داد: هم اکنون سهم بازار سرمایه در تامین مالی اقتصاد به یک چهارم افزایش یافته و البته هنوز امکان رشد دارد و با توجه به ظرفیت های بازار سرمایه و تدبیر لازم ، می توان این آمار را حداقل تا ۵۰ درصد افزایش داد. به ویژه اینکه این بازار پتانسیل بسیار خوبی در مردمی کردن اقتصاد دارد.

اهمیت بورس از نگاه بالاترین مقام اقتصادی کشور

بورس24 : وزیر امور اقتصادی و دارایی، بازار سرمایه را با توجه به ظرفیت های فراوان، سکویی مناسب برای جهش اقتصادی توصیف کرد و گفت: با برنامه ریزی و تدبیر لازم می توان این بازار و ابزارهای آن را برای مردمی کردن اقتصاد و شکل گیری نگاه عدالت جویانه به کار گرفت.

فرهاد دژپسند صبح امروز در مراسم تکریم و معارفه رییس سازمان بورس اوراق بهادار در وزارت اقتصاد اظهار داشت: بازار سرمایه امروز به مرتبتی رسیده که می توان به عنوان بال نخست در تامین مالی اقتصاد کشور به آن امید بست.

دژپسند ادامه داد: هم اکنون سهم بازار سرمایه در تامین مالی اقتصاد به یک چهارم افزایش یافته و البته هنوز امکان رشد دارد و با توجه به ظرفیت های بازار سرمایه و تدبیر لازم ، می توان این آمار را حداقل تا ۵۰ درصد افزایش داد. به ویژه اینکه این بازار پتانسیل بسیار خوبی در مردمی کردن اقتصاد دارد.

وزیر امور اقتصادی و دارایی تاکید کرد: در حال حاضر، بازار سرمایه شفاف ترین نهاد اقتصادی است؛ در دوران ریاست دکتر محمدی و همکاران وی اقدامات موثر و ارزشمندی به ویژه در راستای مردمی کردن اقتصاد انجام شد و در آینده نیزبازار سرمایه هوشمند در دستور کار وزارت اقتصاد قرار دارد .

دژپسند ، در پایان این مراسم از رئیس سابق سازمان بورس و اوراق بهادار خواست به عنوان مشاور وزیر امور اقتصادی و دارایی به رسالت خود در اقتصاد کشور ادامه دهد .

خاطر نشان می شود: اعضای شورایعالی بورس، روز گذشته پس از بحث مفصل و با قدردانی از زحمات محمدی که کارنامه مثبت و روشنی را در این سکان برجای گذاشت، قالیباف را به عنوان یکی از اساتید مبرز دانشگاه و با بیش از ۱۰ سال سابقه اجرایی در حوزه بازار سرمایه به عنوان عضو و رییس هیات مدیره بورس و اوراق بهادار برگزیدند.

منبع: سنا

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24