Bourse24 Ads 235

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 215
تبلیغ بورس24

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در دی ماه سال ١٣٩٣ همه بانک‌ ها و مؤسسات اعتباری را موظف کردند، که در مدت سه سال، اموال منقول و غیر منقول مازاد و سهام تحت تملک خود را در بنگاه‌ هایی که فعالیت غیر بانکی دارند، واگذار کنند. پیمان کریمی یگانه در این باره بیان کرد: سال گذشته بورس کالا جلساتی را تشکیل داد و تمهیداتی را برای عرضه این اموال در بورس پیش بینی کرد، اما...

مدیر عامل شرکت فروش اموال مازاد بانک‌ ها: موانع عرضه اموال مازاد بانک ها در بورس کالا برطرف شده است

بورس24 : مدیر عامل شرکت فروش اموال مازاد بانک‌ها گفت: با اقداماتی که سال گذشته بورس کالا براى عرضه اموال مازاد بانک ها انجام داده، موانع موجود برطرف و این عرضه ها امکان پذیری بیشتر پیدا کرده است که امیدواریم که این اتفاق در سال جاری رخ دهد.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در دی ماه سال 1393 همه بانک‌ ها و مؤسسات اعتباری را موظف کردند که در مدت سه سال، اموال منقول و غیرمنقول مازاد و سهام تحت تملک خود را در بنگاه‌هایی که فعالیت غیربانکی دارند، واگذار کنند.

پیمان کریمی یگانه در این باره بیان کرد: سال گذشته بورس کالا جلساتی را تشکیل داد و تمهیداتی را برای عرضه این اموال در بورس پیش بینی کرد اما برای ترغیب بیشتر بانک ها به این امر باید هماهنگی های بیشتری صورت گیرد.

وی تصریح کرد: یکی از موانع بر سر راه این امر این بود که املاک عرضه شده در بورس باید مشخصات ویژه ای از لحاظ حقوقی و اجرایی ازجمله همگن و بدون معارض بودن داشته باشند اما سال گذشته مشخصات املاک مازاد بانک ها با این مشخصات منطبق نبودند.

کریمی یگانه خاطرنشان کرد: خوشبختانه سال گذشته بورس کالا موانعی را که بر سر راه عرضه قرار گرفته بود برداشت تا این امکان پذیری بیشتر شود اما فرصتی برای حضور بانک ها در این حوزه علیرغم تمام تمهیدات پیش بینی شده به وجود نیامد اما امیدواریم که این اتفاق در سال جاری رخ دهد.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24