Bourse24 Ads 235

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 215
تبلیغ بورس24

رییس جمهور : وزارت اقتصاد و مجموعه بورس باید تلاش کنند که بورس را به عنوان یک بازار بزرگ قابل اعتماد و اتکا برای سرمایه گذاری‌های اصولی و قابل اطمینان و با کمترین ضریب خطر به جامعه معرفی کنند تا از هدررفت سرمایه های مردم در بازارهای غیرقابل اتکا و غیرمولد جلوگیری شود... باید روند عرضه سهام شرکت‌های بزرگ در بورس تداوم یافته و موانع احتمالی در این مسیر، هر چه سریعتر مرتفع شود...

دستور روحانی : بورس را به عنوان یک سرمایه گذاری اصولی ، قابل اطمینان و با کمترین ضریب خطر به جامعه معرفی کنید

بورس24 : رییس جمهوری در گفت وگو با فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی، دستور داد عرضه سهام بنگاه‌های بزرگ در بورس، با رفع موانع احتمالی شتاب بگیرد و تداوم یابد.

حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی امروز در این گفت وگو، با تقدیر از همه دست اندارکاران سازمان بورس و اوراق بهادار برای زمینه سازی و تسهیل ارائه سهام شستا به عنوان یک شرکت عظیم و هلدینگ اقتصادی، گفت: باید روند عرضه سهام شرکت‌های بزرگ در بورس تداوم یافته و موانع احتمالی در این مسیر، هر چه سریعتر مرتفع شود.

رییس جمهوری تصریح کرد: وزارت اقتصاد و مجموعه بورس باید تلاش کنند که بورس را به عنوان یک بازار بزرگ قابل اعتماد و اتکا برای سرمایه گذاری‌های اصولی و قابل اطمینان و با کمترین ضریب خطر به جامعه معرفی کنند تا از هدررفت سرمایه های مردم در بازارهای غیرقابل اتکا و غیرمولد جلوگیری شود.

وزیر امور اقتصادی و دارایی نیز در این گفت وگو گزارشی را از آخرین روند بازار سرمایه و پیگیری های انجام شده برای تسهیل و تداوم عرضه سهام بنگاههای بزرگ در بورس، ارائه کرد.

منبع : ایرنا

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24