Bourse24 Ads 235

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 215
تبلیغ بورس24

رییس جمهور به وزیر نفت دستور داد که به روند پیشبرد برنامه‌ها و سیاست‌های افزایش تولید فرآورده‌های نفتی شتاب داده و هرچه بیشتر از خام فروشی نفت نیز فاصله گرفته شود.

دستور رییس جمهور به زنگنه: از خام فروشی نفت فاصله بگیرید

بورس24 : رییس جمهور به وزیر نفت دستور داد که به روند پیشبرد برنامه‌ها و سیاست‌های افزایش تولید فرآورده‌های نفتی شتاب داده و هرچه بیشتر از خام فروشی نفت نیز فاصله گرفته شود.

حجت الاسلام حسن روحانی در گفت‌وگوی تلفنی با بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت با قدردانی از تلاش همه کارکنان وزارت نفت، اظهارداشت: با توجه به برنامه‌های اقتصادی دولت در یک سال اخیر و تحقق پیشبرد این برنامه ها بدون اتکا بودجه کشور به درآمدهای نفتی که برای نخستین بار در تاریخ ایران تجربه شد، این فرصت بسیار مغتنم فراهم شده تا بتوانیم هر چه بیشتر از خام فروشی نفت نیز فاصله بگیریم.

وی به نوسات شدید در بازار جهانی نفت و کاهش بهای آن اشاره کرد و گفت: شتاب دادن به برنامه‌های تدوین شده این وزارتخانه برای برای افزایش تولید فراورده‌های نفتی و جلوگیری از خام فروشی، می تواند آسیب نوسات شدید بازار جهانی و کاهش بهای نفت را بر اقتصاد نیز به حداقل ممکن برساند.

رییس جمهوری سال ۹۹ را سال آماده‌سازی و بهره‌برداری از پروژه‌های بزرگ عمرانی و زیربنایی در کشور خواند و از وزیر نفت خواست به گونه ای برنامه‌ریزی کند که پروژه‌های بزرگ نفتی کشور طبق برنامه‌ریزی و زمان‌بندی تدوین شده، در موعد مقرر در سال جاری مورد بهره‌برداری قرار گیرند.

روحانی افزود: چنانچه در مسیر پیشبرد این برنامه‌ریزی‌ها نیز مشکل و مانعی وجود دارد، سریعا این مشکلات به ستادی که برای این منظور در دفتر رییس جمهوری تشکیل شده، ارجاع شود تا هر چه سریع‌تر این موانع احتمالی با همراهی و همکاری برطرف شود.

بیژن زنگنه وزیر نفت هم در این گفت‌وگو گزارشی را درباره روند پیشرفت پروژه های نفتی، بازار جهانی نفت و تبادلات نفتی با کشورهای جهان ارائه داد.

منبع: سنا

منبع خبر: سازمان تحلیلی - خبری بورس ۲۴

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24