Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

همه دستگاه‌ ها سهامشان را به بورس بیاورند؛ من این را می خواهم رییس جمهور طی سخنانی ضمن تشکر از وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی که سهام این مجموعه را در هفته گذشته به بازار بورس و سرمایه عرضه کرد، گفت: اینکه شستا عرضه شد و دو میلیون نفر آمدند و سهام خریدند، یعنی دو میلیون نفر را خوشحال کردیم و در زندگی شان یک تحول مختصری ایجاد شده است؛ خیلی مهم است، که...

رئیس جمهور: عرضه اولیه شستا اقدام مهمی بود، که به انجام رسید

بورس24 : رییس جمهور با اعلام تصمیمات جدید دولت درباره روند فعالیت مشاغل با ریسک نتوسط و اعلام تعطیل باقی ماندن مشاغل پرریسک، عرضه اولیه شستا در هفته گذشته را اقدامی مهم دانست.

حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی امروز یکشنبه در جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا گفت: با شروع شیوه های جدید غربالگری در استان ها، از افراد نزدیک به مبتلایان به کرونا نیز تست گرفته می شود و این گام مهم ما را به شرایط مهار بیماری نزدیک می کند.

رییس جمهور طی این سخنرانی ضمن تشکر از وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی که سهام این مجموعه را در هفته گذشته به بازار بورس و سرمایه عرضه کرد گفت: این کار بسیار مهمی بود و یک نشاطی را در این مقطع به وجود آورد و از همه دستگاه‌ های دولتی، دستگاه‌ های عمومی غیردولتی، نیروهای مسلح و همه آنهایی که می توانند، می خواهم شرکت هایشان و سهامشان را بیاورند و در بورس عرضه و مردم را شریک کنند.

وی افزود: اینکه شستا عرضه شد و دو میلیون نفر آمدند و سهام خریدند یعنی دو میلیون نفر را خوشحال کردیم و در زندگی شان یک تحول مختصری ایجاد شده است؛ خیلی مهم است که بتوانیم این کار را انشاءالله به همین ترتیب ادامه دهیم.

منبع: سنا

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24