Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

غلامرضا سلیمانی رئیس کل بیمه مرکزی در گفتگو با خبرگزاری صدا و سیما، گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و برای رعایت بهداشت، صاحبان خودرو‌هایی که بیمه شخص ثالث آن‌ ها تمام شده است، می‌ توانند از طریق...

تمهیدات بیمه مرکزی برای صدور بیمه نامه شخص ثالث خودروها

بورس24 : بیمه مرکزی تمهیداتی را برای بیمه نامه شخص ثالث صاحبان خودرو‌هایی که بیمه آن‌ ها از ۲۱ اسفند امسال تا ۱۵ اردیبهشت ۹۹ منقضی می‌ شود، در نظر گرفته است.

غلامرضا سلیمانی رئیس کل بیمه مرکزی در گفتگو با خبرگزاری صدا و سیما، گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و برای رعایت بهداشت، صاحبان خودرو‌هایی که بیمه شخص ثالث آن‌ ها تمام شده است، می‌ توانند از طریق نرم افزار‌هایی که شرکت‌ های بیمه‌ ای در اختیار دارند، به صورت برخط بیمه نامه شان صادر شود.

وی گفت: علاقمندان می‌ توانند عکس بیمه نامه را از طریق واتساپ یا از روش‌ های دیگر در فضای مجازی دریافت کنند، اما اصل بیمه نامه تا ۱۵ اردیبهشت در شرکت‌ های بیمه‌ ای باقی می‌ ماند.

رئیس کل بیمه مرکزی افزود: کسانی که امکان دریافت بیمه نامه شخص ثالث از طریق برخط را ندارند هم می‌توانند تا ۱۵ اردیبهشت برای دریافت بیمه نامه خود صبر کنند و بعد از این تاریخ مراجعه و وجه بیمه را پرداخت و اصل بیمه نامه را دریافت کنند.

وی درباره بیمه بدنه خودرو گفت: بیمه بدنه چون اختیاری است و تعداد بیمه شوندگان آن کم است این افراد می‌ توانند بعد از ۱۵ اردیبهشت مراجعه کرده و بیمه بدنه برای آن‌ ها صادر می‌ شود.

سلیمانی همچنین با اشاره به بیمه عمر و زندگی افزود: کسانی که بیمه عمر و زندگی خریده اند در صورتی که به ویروس کرونا دچار شوند تسهیلات خاصی به این افراد داده می‌ شود.

وی گفت: هزینه درمان بیماران کرونا که در بیمارستان‌ها بستری می‌شوند را دولت پرداخت می‌کند و آن دسته از افراد که دارای بیمه تکمیلی هستند، اگر هزینه‌های دیگری در رابطه با کرونا داشتند، همه شرکت‌های بیمه‌ای موظف به پرداخت هزینه هایشان هستند.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24