به گزارش کدال نگر بورس ٢۴، شرکت سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی کارکنان بانک ها در فروردین ماه حدود ٢٩ میلیارد تومان از معاملات خود سود کسب نمود که از این مقدار ١۶ میلیارد تومان آن حاصل از فروش سهام شرکت ملی صنایع مس ایران می باشد. ارزش پرتفوی بورسی این شرکت نیز در این ماه ۵٠٢ میلیارد تومان افزایش داشت.
منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24





.jpg)










نظرات :
شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.