Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

خبرگزاری رویترز به نقل از یک مقام ونزوئلایی گزارش کرد که این کشور مواد پالایشگاهی را از ایران دریافت کرده که به آغاز واحد کراکینگ کاتالیزروی پالایشگاه کاردون به ظرفیت ۳۰۰ هزار بشکه در روز که برای تولید بنزین ضروری است، کمک می‌کند.

ونزوئلا مواد پالایشگاهی از ایران گرفت

بورس24 : خبرگزاری رویترز به نقل از یک مقام ونزوئلایی گزارش کرد که این کشور مواد پالایشگاهی را از ایران دریافت کرده که به آغاز واحد کراکینگ کاتالیزروی پالایشگاه کاردون به ظرفیت ۳۰۰ هزار بشکه در روز که برای تولید بنزین ضروری است، کمک می‌کند.

به نقل از رویترز، این محموله به منزله مرحله جدیدی از همکاری میان دو کشور عضو اوپک است که تحت تحریمهای آمریکا قرار دارند و تولید و صادراتشان در سالهای اخیر از این تحریم‌ها متاثر شده است.

ارلینگ روخاس، نایب رئیس پالایش و پتروشیمی وزارت نفت ونزوئلا رسیدن این محموله هوایی را از طریق توییتر اعلام و از حمایت ایران تشکر کرد.

ونزوئلا به دلیل کمبود سرمایه‌گذاری و عدم انجام فعالیتهای تعمیراتی و تحریمهای آمریکا که سواپ نفت در برابر بنزین را دشوار کرده است، با کمبود شدید بنزین روبروست.

دولت دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا با هدف سرنگونی دولت سوسیالیست نیکلاس مادورو، رئیس جمهور ونزوئلا، ژانویه سال گذشته نفت این کشور را هدف تحریم قرار داد.

طبق آمار فلایت رادار ۲۴، هواپیمایی متعلق به ماهان ایر که از تهران پرواز داشت در فرودگاه لاس پیدراس در شبه جزیره پاراگوآنا در غرب ونزوئلا نشست که کوردون در آنجا واقع شده است. واشنگتن ماهانه ایر را در سال ۲۰۱۱ هدف تحریم قرار داد.

منبع: ایسنا

منبع خبر: سازمان تحلیلی - خبری بورس ۲۴

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24