Bourse24 Ads 235

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 215
تبلیغ بورس24

تنها راه نجات اقتصاد ایران، بازار سرمایه است حمایت های رئیس جمهور بالاترین مقام اجرایی را از بورس داریم عرضه های اولیه با قدرت تا پایان سال ادامه دار است حمایت دولت از بورس ادامه دار خواهد بود این مهم مختص یک زمان کوتاه مدت نیست ویر اقتصاد طی سخنانی در جریان برگزاری نشست هم اندیشی صبح امروز با مسئولان بازار سرمایه و صاحبنظران گفت: هنگامی که از بورس استقبال می شود، چرا باید مردم را بترسانیم؟ چرا از این فرصت استفاده نکنیم و...

اظهار نظر جدید بالاترین مقام اقتصادی کشور درباره بورس

بورس24 : وزیر اقتصاد با حمایت تمام قد از بورس به افزایش ابزارها و عرضه اولیه وعده داد و رییس جدید سازمان بورس هم بر ساماندهی فعالیت افراد در شبکه های اجتماعی تاکید کرد.

فرهاد دژپسند در جریان برگزاری نشست هم اندیشی صبح امروز با مسئولان بازار سرمایه و صاحبنظران گفت : تنها راه نجات اقتصاد ، بازار سرمایه است. بورس هم انتخاب مردم بوده و با افزایش ابزارها و عرضه اولیه به این انتخاب پاسخ خواهیم داد.

وی ادامه داد: حمایت های رئیس جمهور بالاترین مقام اجرایی را از بورس داریم و عرضه های اولیه با قدرت تا پایان سال ادامه دارد. حمایت دولت از بورس ادامه دار خواهد بود و مختص یک زمان کوتاه مدت نیست.

دژپسند افزود: هنگامی که از بورس استقبال می شود چرا باید مردم را بترسانیم؟ چرا از این فرصت استفاده نکنیم؟

همچنین حسن قالیباف اصل رییس جدید سازمان بورس در این نشست اعلام کرد، به زودی فعالیت افراد در شبکه های اجتماعی مرتبط با بازار سرمایه ساماندهی می شود.

منبع: بورس پرس

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24