به گزارش کدال نگر بوررس ٢۴، شرکت تولیدی شهید قندی اعلام نمود طی سال مالی ١٣٩٠ و ١٣٩١ محموله های کابل مسی مخابراتی برای کارفرما(شرکت مخابراتی اتیوپی) ارسال که بخشی از آن به لحاظ فنی مورد تأئید واقع نگردید پس از مذاکرات طولانی طی تفاهم ناهم ای جهت آزاد سازی و بازگردانی محموله مذکور اقدام صورت پذیرفت. ضمنا در حال حاضر ١٠ کانتینر از ٣۵ کانتینر محموله اتیوپی در بندرعباس در حال ترخیص و ترانزیت به کارخانه می باشد. ضمنا در خصوص بقیه محموله های مقرر شد پس از اتمام تعطیلات شرکت مخابراتی اتیوپی به علت شیوع کرونا محوله هادر دستور حمل قرار گیرد.
منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24





.jpg)










نظرات :
شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.