Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

بخشی دیگر نیز با قدرت باز خواهد گشت سید ابراهیم رئیسی با اشاره به پرونده صندوق ذخیره فرهنگیان طی سخنانی گفت: این پرونده در دادگستری مورد رسیدگی قرار گرفت و قریب به ٢٠ متهم داشت، که در دادگاه مجرم شناخته شدند و برایشان احکام سنگینی صادر شد. رییس قوه قضاییه افزود...

رئیس قوه قضاییه: بخشی از مبالغی که از صندوق ذخیره فرهنگیان به یغما رفته بود، بازگشت

بورس24 : رییس قوه قضاییه گفت: بخشی از مبالغی که از صندوق ذخیره فرهنگیان به یغما رفته بود، با حکم دادگاه بازگشت و بخشی دیگر با قدرت باز خواهد گشت.

به گزارش ایسنا، ابراهیم رییسی در جلسه مسئولان عالی قوه قضاییه اظهار کرد: خصوصی سازی یا تجاری کردن آموزش و پرورش از آسیب‌ ها و آفت هایی است که عزیزان دلسوز ما در این جلسه به آن اشاره کردند.

وی با اشاره به پرونده صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: این پرونده در دادگستری مورد رسیدگی قرار گرفت و قریب به 20 متهم داشت که در دادگاه مجرم شناخته شدند و احکام سنگینی برای آنها صادر شد.

رییس قوه قضاییه بیان کرد: مبالغی که به یغما برده شده بود، بخشی از آن با حکم دادگاه برگشته و بخش دیگر آن هم به صندوق ذخیره فرهنگیان با قدرت برگشت داده خواهد شد تا حق این قشر مظلوم ضایع نشود.

رییسی در ادامه با تاکید بر اینکه در سال جهش تولید باید به سخن تولیدکننده و کارگر توجه کرد، گفت: کارگر نقش محوری در جهش تولید دارد و باید موانع تولید کننده را برطرف کنیم. بنای همه دستگاه ها در کشور باید این باشد که موانع تولید برطرف شود. شنیدن سخنان آنها و پیگیری در این رابطه بسیار موثر است. خود اینها حرف‌شان این است که نفس گفتن به اینکه ما حمایت می کنیم، کافی نیست و باید در عمل اتفاق بیفتد و قطعا پیگیری شود.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24