Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

با استعفای عزیزاله عصاری پس از یک دوره چهارساله از مدیرعاملی هلدینگ سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات، شنیده‌ها حاکی از انتصاب یونس الستی معاون فعلی توسعه مدیریت و منابع وزیر صمت بود. الستی ضمن تایید این خبر گفت: با توجه به موضوع بازنشستگی و استعفای آقای دکتر عصاری، در این مقطع قرعه به نام من افتاد و انشااله در طی چند روز آینده مراسم معارفه بنده در سمت مدیرعاملی هلدینگ سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات برگزار خواهد شد.

مدیرعامل جدید «ومعادن» کیست؟

بورس24 : با استعفای "عزیزاله عصاری" پس از یک دوره چهارساله از مدیرعاملی هلدینگ سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات، شنیده‌ها حاکی از انتصاب "یونس الستی" معاون فعلی توسعه مدیریت و منابع وزیر صمت بود.

الستی ضمن تایید این خبر گفت: با توجه به موضوع بازنشستگی و استعفای آقای دکتر عصاری، در این مقطع قرعه به نام من افتاد و انشااله در طی چند روز آینده مراسم معارفه بنده در سمت مدیرعاملی هلدینگ سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات برگزار خواهد شد.

معاون فعلی توسعه مدیریت و منابع وزارت صمت اظهار داشت: در ابتدا باید از مجموعه سهامداران یعنی فولاد مبارکه، شستا و صندوق بازنشستگی فولاد بابت لطف و اعتمادی که در راستای انتخاب بنده داشته‌اند تشکر کنم و امیدوارم حضورم در این سمت شرایط امیدوار کننده ای برای کلیه سهامداران عمده و خرد در حوزه معدن و صنایع معدنی ایجاد کند.

وی درباره نگاهش به بازار سرمایه با توجه به این‌که هلدینگ "و معادن" یک نهاد مالی است و اکنون نیز بازار سرمایه در شرایط خاصی قرار دارد، گفت: همه تلاشم در این راستا خواهد بود که سهم و اعتماد سهامداران را در این بازار پر تلاطم سهام حفظ کنم.

الستی ادامه داد: اکنون وضعیت بازار در شرایط خاصی است و امیدوارم بتوانیم جایگاه شرکت را همچون دوران جناب آقای عصاری که زحمات زیادی در این شرکت کشیدند در اولویت اول بازار سرمایه حفظ نماییم و جایگاه شایسته ای در جهت سرمایه‌ گذاری‌های مناسب در حوزه معدن و صنایع معدنی ایجاد کنیم.

"الستی" سابقه معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت صمت در دوره وزارت شریعتمداری و رحمانی، معاونت اقتصادی، مالی و برنامه‌ریزی ایمیدرو، عضو هیات مدیره شرکت معدنی و صنعتی گل‌‌گهر و عضو هیات مدیره شرکت سرمایه‌ گذاری امید را در کارنامه شغلی خود دارد.

معدن نیوز ضمن تقدیر از مدیریت شایسته و نگاه توسعه ای عزیزالله عصاری در دوران 4 ساله مدیریت بر هلدینگ توسعه معادن و فلزات، برای یونس الستی در این جایگاه آرزوی موفقیت و بهروزی دارد./معدن نیوز

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24