Bourse24 Ads 235

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 215
تبلیغ بورس24

پول این این سهام پس از فروش به مردم می رسد روحانی با بیان اینکه به زودی اوراق خزانه منتشر می‌ شود، که بدون ریسک خواهد بود. در خصوص سهام عدالت هم گفت: تصمیمات در ابن باره قدم به قدم اجرا می‌ شود و مردم می‌ توانند ٣٠ درصد سهام عدالت خود را که...

رئیس جمهور: در خصوص سهام عدالت تصمیمات قدم به قدم اجرایی می‌ شود

بورس24 : رئیس‌ جمهور گفت: مردم نگرانی بابت کالاهای اساسی نداشته باشند. ارز لازم برای تامین کالاهای اساسی را داریم و خرید کالاهای اساسی انجام شده و در حال انجام است و هیچ مشکلی در این زمینه نداریم. وضعیت کشاورزی هم امسال مناسب است و کشاورزان گندم به اندازه نیاز تولید کرده‌اند و دولت آن را خریداری می‌ کند.

او افزود: شرایط صادرات غیرنفتی هم مطلوب است؛ البته به خاطر کرونا، مشکلات مرزی با همسایگان داشته‌ایم اما مرزها در حال باز شدن و صادرات غیرنفتی در حال افزایش است.

روحانی با بیان اینکه به رئیس بانک مرکزی تاکید کرده‌ ام که شرایط ارزی باید به تعادل برسد، خاطرنشان کرد: در جلسه سران قوا تصمیمات خوبی برای اجرای بودجه گرفته‌ایم که رهبری هم آنها را تایید کرده است و مشکلی برای اجرای بودجه نخواهیم داشت. به زودی هم اوراق خزانه منتشر می‌شود که بدون ریسک خواهد بود.

به گفته وی در خصوص سهام عدالت هم تصمیمات قدم به قدم اجرا می‌ شود. مردم می‌توانند 30 درصد سهام عدالت که برای فروش آزاد شده است را از طریق شعب بانک‌ ها عرضه کنند. بانک‌ ها این سهام را در بورس به فروش رسانده و پول آن را به مردم باز می‌ گردانند. بانک‌ ها حق ندارند که این سهام را خودشان بخرند.

منبع: ایسنا

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24