Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا، جزئیات محدودیت‌ های ترافیکی تعطیلات پایان هفته را اعلام کرد...

اعلام محدودیت‌ های ترافیکی جاده‌ ها در تعطیلات پایان هفته

بورس24 : پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا، جزئیات محدودیت‌های ترافیکی تعطیلات پایان هفته را اعلام کرد.

به گزارش ایلنا، با توجه به تعطیلی روز چهارشنبه ۲۸ خرداد و تعطیلات پایان هفته و نیز به منظور افزایش ایمنی و تسهیل عبور و مرور وسایل نقلیه، محدودیت‌ها و ممنوعیت‌ های عبور و مرور در محور‌های ذیل اجرا خواهد شد.

- تردد موتور سیکلت: از ساعت ۱۲ ظهر روز سه شنبه ۲۷ خرداد الی ساعت ۲۴ روز شنبه ۳۱ خرداد از محور‌های کرج – چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران- سمنان – مشهد و بالعکس ممنوع می‌باشد.

- تردد موتور سیکلت‌ های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

محور کرج – چالوس

الف. - تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس کماکان ممنوع است.

ب. - تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ فردا سه شنبه الی ساعت ۲ بامداد روز بعد از مرزن آباد به سمت کرج (میدان امیرکبیر) و ابتدای قطعه یک آزاد راه تهران - شمال ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انوع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ فردا الی ساعت ۲ بامداد روز بعد از کرج (میدان امیرکبیر) و آزاد راه تهران - شمال به سمت مرزن آباد به صورت یک طرفه خواهد بود.

پ- تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ روز پنجشنبه، جمعه و شنبه (۲۹، ۳۰ و ۳۱ خرداد) الی ساعت ۲ بامداد روز‌های بعد از کرج (میدان امیرکبیر) و ابتدای آزاد راه تهران – شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ روز‌های فوق الی ۲ بامداد روز‌های بعد از مرزن آباد به سمت کرج و تهران به صورت یک طرفه خواهد بود.

محور هراز

الف. – تردد کلیه تریلر‌ها از محور هراز کماکان ممنوع است.

ب- تردد کلیه کامیون ها، کامیونت‌ ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ فردا سه شنبه الی ساعت ۲ روز یکشنبه (یکم تیر ماه) از محور هراز ممنوع است.

پ- تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ روز‌های جمعه و شنبه (۳۰ و ۳۱ خرداد) الی ساعت ۲ روز شنبه و یکشنبه (۳۱ خرداد و ۱ تیرماه) از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت ۱۵ روز‌های جمعه و شنبه (۳۰ و ۳۱ خردادماه) الی ساعت ۲ بامداد روز بعد در صورت اعلام ماموران مستقر در محل، از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) به صورت یک طرفه می‌ باشد.

در صورت افزایش حجم تردد و عدم گنجایش سطح راه و به منظور تخلیه بار ترافیکی محدودیت‌های مقطعی از مسیر شمال به جنوب و یا جنوب به شمال محور‌های هراز و کرج – چالوس اعمال خواهد شد.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24