Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

بانک تجارت در راستای تحقق شعار جهش تولید، در زمینه تامین مالی بخشی از پروژه های شرکت ایران خودرو تفاهم نامه همکاری امضاء کرد...

ایران خودرو و بانک تجارت تفاهم نامه همکاری امضا کردند

بورس24 : بانک تجارت در راستای تحقق شعار جهش تولید، در زمینه تامین مالی بخشی از پروژه های شرکت ایران خودرو تفاهم نامه همکاری امضاء کرد.

به گزارش ایکوپرس، در راستای منویات مقام معظم رهبری و شعار جهش تولید، رضا دولت آبادی مدیر عامل این بانک و فرشاد مقیمی مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو تفاهم نامه همکاری در زمینه تامین مالی بخشی از ۱۴ پروژه بومی سازی قطعات با فناوری بالا، کمک به سرمایه در گردش سازندگان، خرید دین خودروهای تجاری با بانک تجارت امضاء کردند.

این تفاهم نامه در راستای توسعه نهضت داخلی سازی قطعات و جلوگیری از خروج ارز و ایجاد اشتغال منعقد شده است.

بانک تجارت در این تفاهم نامه نسبت به اعطای تسهیلات بلند مدت و میان مدت به اشخصاص حقوقی تامین کننده قطعات خودرو و معرفی شده از سوی ساپکو اقدام می کند.

در این تفاهم نامه تعدادی از پروژه های داخلی سازی قطعات تامین مالی می شوند که این تعداد پروژه از جمله قطعاتی است، که دارای ارزبری بالایی بوده و برای اولین بار در تاریخ صنعت خودرو ، داخلی سازی آنها در دستور کار ایران خودرو قرار گرفته و این امر صرفه جویی ارزی را به دنبال خواهد داشت.

همچنین براساس تفاهم نامه دیگری میان بانک تجارت و شرکت ساپکو قرار شد این بانک برایتامین سرمایه در گردش قطعه سازان تسهیلاتی پرداخت کند.

از دیگر تفاهمات به عمل آمده میان گروه صنعتی ایران خودرو و بانک تجارت ارائه خدمات در باز گشایی ال سی داخلی و صدور اوراق گام برای خودرو های تجاری و خودکفایی در ساخت و تولید قطعات خودروهای باری و مسافری است.

در پایان مراسم، رضا دولت آبادی مدیر عامل و عباس اشرف نژاد عضو هیات مدیره بانک تجارت به همراه مدیران ارشد شرکت ایران خودرو از چند دستگاه از تولیدات جدید شرکت ایران خودرو دیزل بازدید کردند.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24