Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

وزیر راه و شهرسازی گفت: برنامه داریم از ظرفیت بازار سرمایه برای صندوق تأمین مالی زمین و مسکن بهره ببریم تا بدین ترتیب ‌بتوانیم از منابع خُرد و اندک مردم، برای رونق ساخت و ساز مسکن استفاده کنیم.

وزیر راه: تأمین مالی احداث آزادراه و راه‌آهن‌ را از طریق بازار سرمایه انجام می‌دهیم

بورس24 : وزیر راه و شهرسازی گفت: برنامه داریم از ظرفیت بازار سرمایه برای صندوق تأمین مالی زمین و مسکن بهره ببریم تا بدین ترتیب ‌بتوانیم از منابع خُرد و اندک مردم، برای رونق ساخت و ساز مسکن استفاده کنیم.

‌محمد اسلامی درباره برنامه وزارت راه و شهرسازی برای تأمین مالی پروژه‌‌های عمرانی از طریق اوراق قابل عرضه در بورس، اظهار داشت: در حال مذاکره با بورس برای ورود به تأمین مالی ۱۲ پروژه زیرساختی هستیم.

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد‌: این پروسه از سال ۹۸ آغاز شد تا از محل بازار سرمایه تامین منابع شود و برای احداث پروژه‌های زیربنایی کشور منابع مالی جذب کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که پیش بینی می‌کنید برای چه پروژه‌ها و چه زمانی این نحوه تامین مالی محقق شود؟ ‌بیان کرد: اولویت ما در گام اول تأمین مالی پروژه‌های آزادراهی و راه‌آهن است که برای وزارت راه و شهرسازی اهمیت دارد.

وزیر راه و شهرسازی اضافه کرد: همچنین یک پروژه هم برای صندوق تامین مالی زمین و مسکن داریم تا بدین ترتیب ‌بتوانیم از منابع‌ اندک و خُرد مردم، برای رونق ساخت و ساز مسکن استفاده کنیم.

به تازگی، تأمین مالی یک‌هزار میلیارد تومانی از طریق انتشار اوراق اختیار فروش تبعی در یک روز در بازار بورس انجام شد و به گفته مدیر ابزارهای نوین مالی بورس اوراق بهادار تهران، با استقبال سرمایه‌گذاران همه اوراق قابل عرضه طی یک روز معاملاتی به فروش رسیده و تامین مالی یک‌هزار میلیارد تومانی هلدینگ خلیج فارس از این طریق به انجام رسید.

منبع: فارس

منبع خبر: سازمان تحلیلی - خبری بورس ۲۴

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24