Bourse24 Ads 235

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 215
تبلیغ بورس24

معاون مالی شرکت مبین وان کیش با اشاره رشد بیش از ٢۵٠ درصدی سود خالص مبین وان در سه ماه نخست امسال در مقایسه با دوره مشابه با وجود شیوع کرونا، گفت: در سه ابتدای سال ۹۹ توانستیم ۵۴ درصد کل سود سال گذشته را ایجاد کنیم.

رشد بیش از ٢۵٠ درصدی سود خالص مبین وان در سه ماه نخست امسال/ کسب۵۴ درصد سود سال گذشته در یک فصل

بورس24 : معاون مالی شرکت مبین وان کیش با اشاره رشد بیش از 250 درصدی سود خالص مبین وان در سه ماه نخست امسال در مقایسه با دوره مشابه با وجود شیوع کرونا، گفت: در سه ابتدای سال ۹۹ توانستیم 54 درصد کل سود سال گذشته را ایجاد کنیم.

حمید حسین زاده معاون مالی شرکت مبین وان کیش با اشاره به افزایش سود و درآمد این شرکت در سال جاری، اظهار داشت: مجمع عمومی شرکت مبین‌وان کیش 25 تیرماه با حضور سهامداران برگزار شد و خوشبختانه با تلاش همکاران امسال شاهد رشد درآمد و سود نسبت به سال گذشته بودیم.

وی با بیان اینکه تمامی اعداد و ارقام در سهام مبین وان رشد خوبی داشت و سود و درآمد را امسال با نسبت قابل قبولی مثبت طی کردیم، افزود: در سه ماهه نخست سال جاری اتفاقات خوبی برای شرکت افتاده است، به طوری که در مدت مشابه نسبت به سال گذشته بیش از 250 درصد رشد سود خالص داشتیم و در این مدت توانستیم 54 درصد کل سود سال گذشته را ایجاد کنیم.

حمید حسین زاده از رشد ۲۵ درصدی درآمد ماهیانه شرکت مبین وان کیش خبر داد و گفت: از نظر درآمد ماهیانه نیز امسال در تیرماه با رشد ۲۵ درصدی نسبت به خرداد مواجه شدیم که این امر نشانگر توسعه فعالیت‌های شرکت است.

معاون مالی شرکت مبین وان کیش تنوع در پرتفوی شرکت را یکی از دلایل رشد درآمد و سود عنوان کرد و افزود: امسال با وجود شیوع کرونا در جهان و ایجاد اختلال در نظام اقتصادی دنیا، سعی کردیم با تنوع در پرتفوی شرکت، وارد مرحله درآمدزایی جدیدی شویم که امیدواریم این اقدامات افزایش یافته و با رشد بیشتر سهام شرکت مبین وان به سمت پیشرفت در حوزه دیجیتال پیش رویم.

منبع خبر: سازمان تحلیلی - خبری بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24