Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

کیفیت تولید قطعات در این مجموعه هم تراز با استانداردهای جهانی ست کارکنان شرکت کروز خود باوری را به معنای واقعی به منصه ٔظهور رساندند مجید ضیایی مدیر عامل شرکت صنایع مس شهید باهنر از خطوط تولید، مراکز طراحی و تولید دستگاه‌ های صنعتی سایت شماره دو شرکت صنایع تولیدی کروز بازدید به عمل آورد و از نزدیک در جریان فعالیت های این بنگاه اقتصادی در داخلی سازی قطعات الکترونیک هایتک مانند کنترلرها و ای سی یو قرار گرفت. او در این برنامه بازدید ضمن ابراز خرسندی از...

بازدید مدیر عامل شرکت صنایع مس شهید باهنر از شرکت کروز

بورس24 : مدیر عامل شرکت صنایع مس شهید باهنر در بازدید از کروز گفت: ایجاد صادرات و افزایش سطح تولیدات در این مجموعه، اشتغالزایی و افزایش تولید ملی را به همراه دارد*

مجید ضیایی مدیر عامل شرکت صنایع مس شهید باهنر از خطوط تولید، مراکز طراحی و تولید دستگاه‌ های صنعتی سایت شماره ۲ شرکت صنایع تولیدی کروز بازدید به عمل آورد و از نزدیک در جریان فعالیت های این بنگاه اقتصادی در داخلی سازی قطعات الکترونیک هایتک مانند کنترلرها و ای سی یو قرار گرفت.

ضیایی در بازدید از خطوط تولیدی و دستگاه های هم تراز با تکنولوژی روز دنیا شرکت کروز گفت: ساخت چنین خطوط تولیدی پیشرفته و به خصوص تنوع بسیار زیاد در بخش بردهای الکترونیکی که در این بنگاه اقتصادی تولید می شوند، از جمله فعالیت های زیر بنایی اقتصادی است و مشاهده کردم، تمام تجهیزات حتی ماشین آلات هم در کروز تولید و ساخته می شود.

مدیر عامل شرکت صنایع مس شهید باهنر با اشاره به اینکه کروز توانسته با بکارگیری از مدرن ترین دستگاه ها برای تولید قطعات با کیفیت و هم تراز با استاندارد جهانی اشتغالزایی قابل توجهی برای ۱۲ هزار نیروی کار فراهم کند، اظهار کرد: یکی از خاصیت های تحریم ایجاد خود باوری در جوانان است و این امر در مجموعه بزرگ کروز به وقوع پیوسته است.

ضیایی ضمن ابراز خرسندی از این بازدید تصریح کرد: این مجموعه افتخار هر ایرانی است و امیدوارم به عنوان یکی از تامین کنندگان کروز بتوانیم همکاری لازم را داشته باشیم تا به سطح تولیدات بالاتر و حتی صادرات دست یابد و با افزایش میزان اشتغال در کروز، افزایش تولید ملی و غرور ملی را حتما به دنبال خواهد داشت.

منبع: روابط عمومی صنایع مس شهید باهنر

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24