Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

به دلیل فشار زیاد بر روی سامانه معاملات بورس تهران، در حال پیاده سازی و اجرای یک سری راهکارهای فنی هستیم.

مدیرعامل شرکت مدیریت فناوری بورس: سیستم معاملات بورس تهران تا سه ماه آینده تغییر می کند/ معاملات بعدازظهر احتمالا حذف می شود

بورس24 : به دلیل فشار زیاد بر روی سامانه معاملات بورس تهران، در حال پیاده سازی و اجرای یک سری راهکارهای فنی هستیم.

روح الله دهقان، مدیرعامل شرکت مدیریت فناوری بورس تهران در خصوص تغییر زیرساخت سیستم معاملاتی بیان داشت: به دلیل فشار زیاد بر سامانه معاملاتی بورس تهران در حال پیاده سازی و اجرای راهکار فنی هستیم .

وی ادامه داد: این راهکار جدید از دید کاربر بیرونی قابل مشاهده نیست که دلیل آن هم این است که یک سری تفکیک هایی داخل سامانه معاملاتی انجام خواهد شد که کاربر بیرونی متوجه این تغییرات نمی شود و فقط به دلیل این که در سامانه معاملاتی بورس تهران، افزایش ظرفیت داشته باشیم، معاملات بر روی دو زیر ساخت سخت افزاری مجزا انجام خواهند گرفت.

دهقان در ادامه توضیح داد: هماهنگونه که هم اکنون معاملات بورس تهران و فرابورس در دو زیر ساخت سخت افزاری مجزا انجام می شوند، با پیاده سازی این راهکار جدید، معاملات سامانه بورس تهران شامل دو زیر ساخت مجزا خواهد شد .

وی ادامه داد: به این ترتیب نمادهای بورس تهران بین این دو زیرساخت تقسیم می شوند ولی از دید کابر هیچ چیز قابل مشاهده نیست.

مدیرعامل شرکت مدیریت فناوری بورس تهران در ادامه افزود: به احتمال زیاد با پیاده سازی این راهکار جدید، معاملاتی بعدازظهرها انجام نخواهد شد و ساعات معاملات به سیستم سابق باز می گردد. البته همه چیز بستگی به شرایط بازار خواهد داشت.

وی در پایان گفت: اقدامات فنی این تغییرات زیرساختی در حال انجام است و به نظر می رسد تا دو الی سه ماه آینده به بهره برداری برسد.

منبع: سنا

منبع خبر: سازمان تحلیلی - خبری بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24