Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

مدیر عامل: سلامت محور کار می کنیم معارفه عرضه اولیه شرکت صنعت غذایی کوروش در روز جاری انجام شد، این شرکت فردا مهمان بورس است. کوروش منتصر، مدیر عامل شرکت صنعت غذایی کوروش در معارفه روز جاری در خصوص وضعیت این شرکت گفت...

همه چیز درباره برنامه‌ های جاری، آتی و شرایط مالی، غکورش

بورس24 : معارفه عرضه اولیه شرکت صنعت غذایی کوروش در روز جاری انجام شد، این شرکت فردا مهمان بورس است.

کوروش منتصر، مدیر عامل شرکت صنعت غذایی کوروش در معارفه روز جاری خود در خصوص وضعیت این شرکت گفت: شرکت صنعت بسته بندی کوروش ۳ خرداد سال ۹۲ تاسیس شد و با احداث کارخانه تولید روغن در اشتهارد در سال ۹۳ و بهره برداری از آن در سال ۹۴ فعالیت را در این صنعت آغاز کرد و در حال حاضر به عنوان یکی از شرکت های پیشرو در صنعت غذایی، دومین تولید کننده روغن و اولین تولید کننده روغن مایع خانوار محسوب می شود.

وی گفت: شرکت گسترش صنایع بسته بندی کوروش (سهامی خاص) با مالکیت ۹۹.۹ درصدی سهامدار عمده این شرکت است و بطور غیر مستقیم جزو شرکت های فرعی گروه صنعتی گلرنگ محسوب می‌ شود. سرمایه اولیه شرکت یک میلیارد تومان بوده که طی ۵ مرحله افزایش سرمایه به ۳۰۰ میلیارد تومان رسیده است.

وی گفت: شرکت صنعت غذایی کوروش تولید کننده انواع روغن های خوراکی با برندهای اویلا، فامیلا، سان تین و کیمبال در کارخانه های مستقر در اشتهارد و تاکستان است. از ابتدای سال تا کنون بزرگترین وارد کننده روغن بودیم، که تلاش کردیم ریسک واردات را به حد اقل رساندیم. تلاش می ‌کنیم لا توجه به اینکه روغن از سبد خانوار حذف نمی شود، ما سهم بازار را افزایش دهیم.

او در پاسخ به این سوال که با توجه به اینکه ارز 4200 به شرکت تخصیص داده می شود، آیا برنامه صادرات با توجه به احتمال آزاد شدن ارز دارید؟ گفت: صادرات فعلا نداریم، ولی احتمالا با آزادسازی ارز بازار عراق و افغانستان را برای صادرات خواهیم داشت.

منتصر گفت: شرکت فعلا برنامه ای برای تجدید ارزیابی دارایی ها و افزایش سرمایه از هر محلی ندارد، که در صورت لزوم حتما اطلاع رسانی می شود.

وی گفت: محصولات صنعت غذایی کورش سلامت محور است و ادعا داریم در حوزه روغن توانسته‌ ایم امروز فرهنگ مصرف خانوار را تغییر بدهیم.

به گفته وی، همچنین این شرکت توانسته اشتغالزایی مستقیم ایجاد کند و در حال حاضر ۶۰۰ نفر به صورت مستقیم و ۲۰۰۰ نفر به صورت غیرمستقیم در حال فعالیت در شرکت هستند.

وی افزود: صنعت غذایی کورش در تیرماه سال جاری رتبه اول تولید در سطح کشور را به دست آورده است.

مدیر عامل شرکت صنعت غذایی کوروش گفت: از اهداف کلان این شرکت تا افق ۱۴۰۴، افزایش تولید تا ۴۹۶ هزار تن در سال، رشد سهم بازار تا ۲۵ درصد، تکمیل زنجیره تامین روغن، ارتقاء حاشیه سود تا ۱۵ درصد و ارائه دو سالانه حداقل یک محصول جدید با کیفیت و حافظ سلامتی است.

منتصر گفت: فردا عرضه اولیه سهام شرکت صنعت غذایی کوروش به میزان ۱۲ درصد انجام می شود.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24