Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

این حمایت فردا با حجم منابع بیشتری ادامه خواهد داشت حقوقی ها روز دوشنبه در بازار به شدت فعال بودند و منابع قابل توجهی را برای افزایش ضریب نقدشوندگی تخصیص دادند و سهم خریدند. روز دوشنبه ارزش معاملات بیش از ١۵ هزار میلیارد تومان بود و بسیاری سهم فروختند و خیلی ها هم خریدار بودند.

خبر خوش مدیرعامل تامین سرمایه تمدن به فعالان بورس؛ حمایت حقوقی ها به یک روز و دو روز خلاصه نخواهد شد

بورس24 : حقوقی ها روز دوشنبه در بازار به شدت فعال بودند و منابع قابل توجهی را برای افزایش ضریب نقدشوندگی تخصیص دادند و سهم خریدند. روز دوشنبه ارزش معاملات بیش از 15 هزار میلیارد تومان بود و بسیاری سهم فروختند و خیلی ها هم خریدار بودند.

امروز یکی از فعال ترین تامین سرمایه ها در بازار سهام تامین سرمایه تمدن بود. محمود رضا خواجه نصیری مدیر عامل تامین سرمایه تمدن درباره اقداماتی که از سوی حقوقی ها در حال اجراست گفت: همانطور که همه می دانند نوسان در بازار سهام وجود دارد و ذات این بازار است. اما در بعضی موارد چه در جهت مثبت و چه در جهت منفی شاهد رفتارهای هیجانی هستیم که به صورت استاندارد بازارگردان ها عهده دار کاهش هیجان و افزایش نقدشوندگی می شوند. در بازار ما نیز در شرایطی که شاهد افزایش هیجان هستیم حقوقی ها وارد بازار می شوند تا نقدشوندگی بازار حفظ شود.

خواجه نصیری گفت: در روز دوشنبه نهادهای حقوقی مانند بانک ها، صندوق های بزرگ، هلدینگ ها و ... وارد کار شدند تا هیجان ایجاد شده مدیریت شود و نقدشوندگی را به بازار بازگردانند و افراد بتوانند به دور از هیجان اقدام به خرید و فروش کنند، چرا که اصل اساسی در بازار سهام نقد شوندگی است، چه در روندهای مثبت و چه در روند های منفی.

وی ادامه داد: خوشبختانه با هماهنگی ای که صورت گرفت حقوقی ها با منابع خوبی در جهت کاهش هیجان وارد بازار شدند و این ورود نیز به یک روز و دو روز خلاصه نخواهد شد. از روز دوشنبه به طور جدی آغاز شده و فردا نیز با حجم منابع بیشتری ادامه خواهد داشت.

خواجه نصیری گفت: در روزهای گذشته برخی نگرانی ها در بازار تشدید شده بود که با ورود حقوقی ها شاهد افزایش گردش نقدینگی در بازار و بالا رفتن ضریب نقد شوندگی بودیم. روز گذشته رقمی بالغ بر 9 هزار میلیارد تومان به بازار تزریق شد و برای امروز نیز برنامه وجود دارد تا با ورود منابع بیشتر جو بازار از هیجان زدگی فاصله بگیرد. با روندی که آغاز شده انتظار می رود بازار به تعادل نسبی برسد اما حقوقی ها منابع لازم را تجهیز کردند تا در روزهای پیش رو شاهد هیجان خاصی در بازار نباشیم و نقدشوندگی در بازار حفظ شود.

منبع خبر: سازمان تحلیلی - خبری بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24