Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

تا جایی که می توانیم شرکت ها را در بورس عرضه می کنیم در اجرایی کردن اصل ۴۴ اولویت اول ما از طریق بازار سرمایه است هر روز که می گذریم جایگاه و نقش بازار سرمایه بیشتر از قبل می شود فرهاد دژپسند در گفتگوی تلویزیونی امشب خود تاکید کرد، من اگر بخواهم انتخاب کنم، حتما هم اکنون بازار سرمایه را به بازارهای دیگر ترجیح می دهم، شیرینی میان مدت را با چیزهای زود گذر از دست ندهیم. در ١٠ روز اخیر مشکلاتی به وجود آمد که برخی آن‌ ها را بوجود آورده بودند، نوسانات زیاد شد ولی امروز با فضای مناسبی بازار برگشت. او ادامه داد: ما ای تی اف را تخفیف می دهیم تا مردم بیایند و...

وزیر اقتصاد: امروز بازگشت رونق بورس را با قدرت شاهد بودیم

بورس24 : فرهاد دژپسند در گفتگوی تلویزیونی امشب خود تاکید کرد، من اگر بخواهم انتخاب کنم، حتما هم اکنون بازار سرمایه را به بازارهای دیگر ترجیح می دهم، شیرینی میان مدت را با چیزهای زود گذر از دست ندهیم.  در ١٠ روز اخیر مشکلاتی به وجود آمد که برخی آن‌ ها را بوجود آورده بودند، نوسانات زیاد شد ولی امروز با فضای مناسبی بازار برگشت. او ادامه داد: ما ای تی اف را تخفیف می دهیم تا مردم بیایند.

اهم سخنان وزیر اقتصاد بدین شرح است:

در بورس همیشه باید میانه رو بود و دید حداقل یک تا دو ساله داشت؛ در 10 روز اخیر مشکلاتی بوجود آمد که برخی آن‌ ها را بوجود آورده بودند، نوسانات زیاد شد ولی امروز با فضای مناسبی بازار برگشت.

به نظر من با برنامه های ما در میان مدت بازار سرمایه میتواند قابل اتکا و اعتماد باشد. شرکت‌ های تحت پوشش تامین اجتماعی و ستاد نیز عرضه می شوند

من اگر بخواهم انتخاب کنم حتما الان بازار سرمایه را به بازارهای دیگر ترجیح میدهم، شیرینی میان مدت را با چیزهای زودگذر از دست ندهیم

اقتصاد ما به مسیر سوم تامین مالی نیازدارد و بازار سرمایه این نقش را ایفا کرده؛ مسیر درست هدایت نقدینگی بورس است. هر روز که میگذریم جایگاه و نقش بازار سرمایه بیشتر می شود به خصوص اگر رفتارها را حرفه ای تر کنیم.

تصمیم داریم تا جایی که مقدور است شرکت ها را در بورس عرضه کنیم که این روش واگذاری فواید بی شماری دارد؛ اجرایی کردن اصل 44 اولویت اول ما از طریق بورس است.

در این شرایط نفت و کرونا قطعا فروش شرکت ها و تامین مالی بهتر از قرض کردن از بانک مرکزی است؛ البته تنها هدف درامد نیست ما ای تی اف را تخفیف میدهیم تا مردم بیایند.

بر اساس توافق با وزارت صمت قرار است 50 شرکت خصوصی در بازار سرمایه عرضه شود.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24