Bourse24 Ads 235

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 215
تبلیغ بورس24

نماد ۶ شرکت سرمایه گذاری استانی جدید در بورس اوراق بهادار تهران درج شد.

۶ شرکت سرمایه گذاری استانی جدید در بورس درج نماد شدند

بورس24 : نماد ۶ شرکت سرمایه گذاری استانی جدید در بورس اوراق بهادار تهران درج شد.

با موافقت هیات پذیرش، شرکت سرمایه گذاری استان زنجان از ۱۸ شهریور با نماد "وسزنجان" در پلاک ۵۶۱ و در گروه سرمایه گذاری ها با سرمایه ۴.۷ هزار میلیارد تومان به عنوان سیزدهمین شرکت سرمایه گذاری استانی در فهرست نرخ های بازار دوم بورس تهران درج شد.

همچنین شرکت سرمایه گذاری استان آذربایجان شرقی از ۱۸ شهریور با نماد "وساشرقی" در پلاک ۵۶۲ و در گروه سرمایه گذاری ها با سرمایه ۲۰.۴ هزار میلیارد تومان به عنوان چهاردهمین شرکت سرمایه گذاری استانی در فهرست نرخ های بازار دوم بورس تهران درج شد.

شرکت سرمایه گذاری استان مرکزی نیز از ۱۸ شهریور با نماد "وسمرکز" به عنوان پانزدهمین شرکت سرمایه گذاری استانی در پلاک ۵۶۳ و در گروه سرمایه گذاری ها با سرمایه ۷.۷ هزار میلیارد تومانی در فهرست نرخ های بازار دوم بورس تهران درج شد.

در این میان، شرکت سرمایه گذاری استان چهارمحال بختیاری هم از ۱۸ شهریور با نماد "وسمحال" به عنوان شانزدهمین شرکت سرمایه گذاری استانی در پلاک ۵۶۴ و در گروه سرمایه گذاری ها با سرمایه ۶.۱ هزار میلیارد تومانی در فهرست نرخ های بازار دوم بورس تهران درج شد.

شرکت سرمایه گذاری استان فارس هم از ۱۸ شهریور با نماد "وسفارس" به عنوان هفدهمین شرکت سرمایه گذاری استانی در پلاک ۵۶۵ و در گروه سرمایه گذاری ها با سرمایه ۲۶.۳ هزار میلیارد تومانی در فهرست نرخ های بازار دوم بورس تهران درج شد.

شرکت سرمایه گذاری استان سیستان و بلوچستان نیز از ۱۸ شهریور با نماد "وسیستا" به عنوان هجدهمین شرکت سرمایه گذاری استانی در پلاک ۵۶۶ و در گروه سرمایه گذاری ها با سرمایه ۱۵.۸ هزار میلیارد تومانی در فهرست نرخ های بازار دوم بورس تهران درج شد.

منبع: ایبنا

منبع خبر: سازمان تحلیلی - خبری بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24