Bourse24 Ads 235

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 215
تبلیغ بورس24

ایمیدرو از این فرصت استفاده کند بورس ٢۴ - پور ابراهیمی رییس کمیسیون اقتصادی مجلس، امروز در جلسه با مدیران سازمان بورس و مدیران معدنی با اشاره به اینکه در کشور روزانه در حدود هزار و پانصد میلیارد تومان نقدینگی خلق می شود و این نقدینگی باید مدیریت شود، گفت: ایمیدرو باید از این ظرفیت برای تعریف پروژه های جدید استفاده کند و انتظار داریم شرکت پروژه ها در بازار تعریف شود، که...

پور ابراهیمی: افزایش جذب منابع در بورس رقم می خورد

بورس24 : پورابراهیمی رییس کمیسیون اقتصادی مجلس امروز در جلسه با مدیران سازمان بورس و مدیران معدنی با اشاره به اینکه در کشور روزانه در حدود۱۵۰۰ میلیارد تومان نقدینگی خلق می شود و این نقدینگی باید مدیریت شود، افزود: در حال حاضر بازار سرمایه در شرایط استثنایی ای قرار دارد و باید از این فرصت استفاده شود.

اهم سخنان وی بدین شرح است:

شاهد افزایش جذب منابع در بازار سرمایه هستیم و ایمیدرو باید از این ظرفیت برای تعریف پروژه های جدید استفاده کند و انتظار داریم شرکت پروژه ها در بازار تعریف شود.

در حال حاضر شرکت ها در صف عرضه اولیه هستند و زیر مجموعه های آنها عرضه شده اند، مانند شستا اما باید پروژه ها تحت عنوان شرکت هایی در بازار برای اولین بار عرضه شوند، انتظار داریم برنامه جامع ایمیدرو در خصوص پروژه ها در نیمه دوم سال تعیین تکلیف شود.

این موضوع که شرکت های عرضه اولیه باید بخشی از منابع را برای بازارگردانی در نظر بگیرند باید عملیاتی شود و شرکت ها باید مکلف به بازار گردانی سهام خود باشند.

فردا نیز با حضور رییس کل بانک مرکزی، وزیر اقتصاد و رییس مجلس و رییس سازمان بورس جلسه ای خواهیم داشت.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24