Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

متأسفانه ساختار فعلی بورس مربوط به ۱۵ سال قبل است درست زمانی که این بازار بدین شکل عظیم و حجیم نشده بود امیدواریم عزم لازم را از سوی سازمان بورس ببینیم، چون که... شرایط امروز جوابگوی حال کنونی بازار سرمایه ایران نیست مسلم صالحی در گفت‌ و گویی، با انتقاد از نگاه کوتاه مدت به بازار سرمایه، گفت: قطعاً باید دست اندرکاران بازار سرمایه یک نگاه بلند مدت و مدون به این بازار داشته باشند. او با بیان اینکه ساختار فعلی بورس مربوط به ۱۵ سال قبل است، گفت: ساختار بازار سرمایه نیاز به مهندسی مجدد دارد و همچین قوانین این بازار باید به روز و حتی برخی از آن‌ ها حذف شود. چون که...

عضو ناظر مجلس در شورای‌ عالی بورس: ساختار بازار سرمایه نیاز به مهندسی مجدد دارد

بورس24 : عضو ناظر مجلس در شورای‌ عالی بورس با بیان اینکه ساختار فعلی بورس مربوط به ۱۵ سال قبل است، گفت: ساختار بازار سرمایه نیاز به مهندسی مجدد دارد و همچین قوانین این بازار باید به روز و حتی برخی از آن‌ ها حذف شود.

مسلم صالحی در گفت‌ و گویی، با انتقاد از نگاه کوتاه مدت به بازار سرمایه، گفت: قطعاً باید دست اندرکاران بازار سرمایه یک نگاه بلند مدت و مدون به این بازار داشته باشند.

وی تأکید کرد: متأسفانه ساختار فعلی بورس مربوط به ۱۵ سال قبل است، درست زمانی که این بازار بدین شکل حجیم و عظیم نشده بود.

عضو ناظر مجلس در شورای‌ عالی بورس تصریح کرد: بنابراین ساختار بازار سرمایه نیاز به مهندسی مجدد دارد و همچین قوانین این بازار باید به روز و حتی برخی از آن‌ ها حذف شود.

این نماینده گفت: حتی ما ایده باز مهندسی ساختار بورس را در جلسات شورای‌ عالی بورس مطرح کردیم. چرا که ساختار فعلی جوابگوی شرایط کنونی بازار سرمایه نیست.

وی تأکید کرد: امیدواریم عزم لازم از سوی سازمان بورس مبنی بر تغییر در ساختار بورس مشاهده شود تا باز مهندسی ساختار بورس به سرعت مد نظر قرار گرفته و اعمال شود.

منبع: میزان

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24