Bourse24 Ads 235

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 215
تبلیغ بورس24

رییس صندوق بین‌المللی پول، کریستالینا جورجیه‌وا گفت: همکاری قدرتمند بین‌المللی برای ساخت واکسن کرونا می‌تواند ریکاوری اقتصادی جهان را سرعت ببخشد و ۹ تریلیون دلار به درآمد جهان اضافه کند.

رییس صندوق بین‌المللی پول: ساخت واکسن کرونا ۹ تریلیون دلار درآمد برای جهان دارد

بورس24 : رییس صندوق بین‌المللی پول، کریستالینا جورجیه‌وا گفت: همکاری قدرتمند بین‌المللی برای ساخت واکسن کرونا می‌تواند ریکاوری اقتصادی جهان را سرعت ببخشد و ۹ تریلیون دلار به درآمد جهان اضافه کند.

به نقل از رویترز، رئیس صندوق بین‌المللی پول، کریستالینا جورجیه‌وا گفت: همکاری قدرتمند بین‌المللی برای ساخت واکسن کرونا می‌تواند ریکاوری اقتصادی جهان را سرعت ببخشد و ۹ تریلیون دلار تا سال ۲۰۲۵ به درآمد جهان اضافه کند.

جورجیه‌وا پس از اجلاس مدیران آی‌ام‌اف به خبرنگاران گفت: من از آمریکا و چین می‌خواهم مشوق‌های اقتصادی قدرتمندی ارائه کنند که بتواند به تقویت ریکاوری اقتصادی جهانی کم کند.

رئیس آی‌ام‌اف گفت: اگر ما بتوانیم پیشرفت سریعی در همه‌جا داشته باشیم می‌توانیم به ریکاوری اقتصادی جهان سرعت ببخشیم و می‌توانیم تا سال ۲۰۲۵ بیش از ۹ تریلیون دلار به درآمد جهان اضافه کنیم که این می‌تواند باعث کاهش فاصله درآمد کشورهای فقیر و کشورهای ثروتمند شود.

او گفت: ساخت و توزیع واکسن کرونا که برای همگان قابل تهیه و مقرون به صرفه باشد کلید جلوگیری از ماندگاری طولانی زخم‌های کرونا بر پیکر اقتصاد جهان است.

منبع: مهر

منبع خبر: سازمان تحلیلی - خبری بورس ۲۴

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24