Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

جو بایدن رئیس جمهوری منتخب آمریکا با راه‌اندازی یک پایگاه اینترنتی نخستین گام را برای انتقال قدرت و ورود به کاخ سفید در ۷۳ روز آینده برداشت. این تارنما، کووید-۱۹، بهبود اقتصادی، برابری نژادی و تغییرات آب و هوایی را چهار اولویت بایدن معرفی کرد.

نخستین گام بایدن برای انتقال قدرت

بورس24 : جو بایدن رئیس جمهوری منتخب آمریکا با راه‌اندازی یک پایگاه اینترنتی نخستین گام را برای انتقال قدرت و ورود به کاخ سفید در ۷۳ روز آینده برداشت. این تارنما، کووید-۱۹، بهبود اقتصادی، برابری نژادی و تغییرات آب و هوایی را چهار اولویت بایدن معرفی کرد.

به نقل از خبرگزاری فرانسه، بایدن و معاون منتخبش «کامالا هریس» روز یکشنبه به وقت محلی آمریکا یک پایگاه اینترنتی و یک حساب توئیتری در راستای اجرای روند انتقال قدرت راه اندازی کردند.

این تارنما، کووید-۱۹، بهبود اقتصادی، برابری نژادی و تغییرات آب و هوایی را چهار اولویت بایدن معرفی کرد.

در این تارنما با اشاره به تاریخ آغاز ریاست جمهوری بایدن در ۲۰ ژانویه، آمده است: تیمی که تشکیل خواهد شد از همان روز نخست به این چالش ها خواهد پرداخت.

بایدن قصد دارد روز دوشنبه یک گروه کاری برای مقابله با کرونا معرفی کند. کرونا در آمریکا تا کنون جان بیش از ۲۳۷ هزار نفر را گرفته است.

بایدن پیش از این اعلام کرده بود که قصد دارد به پیمان آب و هوایی پاریس بازگردد و برخی فرمان‌های اجرایی دونالد ترامپ را لغو کند.

بایدن با کسب ۲۹۰ رأی الکترال در برابر تنها ۲۱۴ رأی ترامپ، به عنوان چهل و ششمین رئیس جمهوری آمریکا انتخاب شد و خانم «کامالا هَریس» نیز به عنوان نخستین زن، به معاونت رئیس جمهوری این کشور برگزیده شد.

بایدن شنبه شب در نخستین توئیت پس از اعلام پیروزی‌اش در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، نوشت: رئیس جمهوری تمام مردم آمریکا خواهم بود؛ چه آنهایی که به من رأی دادند و چه آنهایی که به من رأی ندادند.

منبع: ایرنا

منبع خبر: سازمان تحلیلی - خبری بورس ۲۴

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24