Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

در بازدید معاونین وزیر صمت و رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، از شرکت مس شهید باهنر با اهدا لوح به خاطر جهش صادراتی صورت گرفته، تقدیر به عمل آمد...

تقدیر روسای کمیسیون اقتصادی مجلس و سازمان توسعه تجارت از جهش صادرات مس شهید باهنر

بورس24 : در بازدید معاونین وزیر صمت و رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اهدا لوح از مس شهید باهنر بخاطر جهش صادراتی صورت گرفته، تقدیر به عمل آمد.

مدیر عامل شرکت صنایع مس شهید باهنر کرمان، در این بازدید گفت: نیمه نخست امسال با وجود شرایط تحریم و کرونا این مجتمع ۲۲درصد افزایش تناژ تولید و ۲۳ درصد فروش در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته داشته و در این مدت صادرات نیز افزایش چشمگیری داشته و ضمن ارز آوری ۵میلیون دلاری؛ با تولید لوله های آلیاژی حدود ۴تا۵ میلیون دلار نیز از واردات این دسته محصولات در شرایط حساس ارزی جلوگیری به عمل آمده است.

ضیائی افزود: بیش از ۳۰۰ شرکت محصولات تولیدی مس را جذب می کنند و با همراهی مسئولان استان برای گسترش محصولات و اشتغال افرینی جدید پیگیری می شود.

زادبوم معاون وزیر صمت و رئیس سازمان توسعه تجارت ایران هم با قدردانی از عملکرد مجتمع مس باهنر کرمان‌ از تلاش این شرکت در جهش صادرات شکل گرفته ،علیرغم مسایل مختلف همچون تحریم ها و شرایط کرونا تشکر و قدردانی کرد.

وی با اشاره به اهمیت تنظیم بازار داخلی و مانع نشدن برای صادرات افزود: در ۷ماهه اخیر ۲۳درصد کاهش صادرات کشور داشتیم اما استان کرمان در صادرات روند افزایشی داشته که حاصل تلاش بخش صنعت و کشاورزی استان است.

در ادامه زرندی معاون برنامه ریزی وزارت صنعت، معدن و تجارت نیز گفت: باید با حمایت از اقدامات منجر به ارزآوری و افزایش صادرات، موانع ورود کالای مورد نیاز نیز بازنگری و سرانه صادراتی تقویت شود و در جاها و محصولاتی که ارزش افزوده دارد سرمایه گذاری کنیم.

وی ابرازامیدواری کرد: مشکل تامین مواد اولیه واحدهای تولیدی هم رفع شود. رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی هم در حاشیه بازدید از شرکت مس شهید باهنر کرمان گفت: خوشبختانه طرح های توسعه ای که از پارسال با مصوبه مجموعه مجمع شرکت مس شهید باهنر در دستور کار قرار گرفته به خوبی در حال پیشرفت است و گام های اول اجرای این طرح از ابتدای تابستان امسال آغاز شده و حدود ۶۰۰ میلیارد تومان طرح‌های سرمایه‌گذاری جدید مس شهید باهنر تا سال آینده به بهره‌برداری می‌ رسد.

محمدرضا پورابراهیمی افزود: یکی از موضوع‌ های مهم بحث تامین منابع مالی است که در حوزه وزارت صمت از طریق معاونت برنامه‌ریزی و هماهنگ می‌کنیم که مبالغ ریالی آن را که بخشی از آن در استان قابل تامین است و بخشی نیز از طریق وزارتخانه با حضور معاون وزیر صمت امروز جمع‌بندی خواهد شد تا هر چه سریع‌تر طرح‌های توسعه‌ای جدید و مورد نیاز بتواند از طریق تامین مالی عملیاتی شود.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد:باید بسته‌ های پیشنهادی و مشوق‌ های صادراتی برای شرکت‌هایی که اخیرا در حوزه صادرات فعال شده‌اند، در نظر گرفته شود.

پور ابراهیمی یادآورشد : ظرفیت صادرات شرکت مس باهنر افزایش داشته و در ۶ ماهه اول امسال ۵ میلیون دلار صادرات داشته، کاهش واردات بخشی از تولیدات این شرکت نیز ارز آوری حدود ۶ میلیون دلاری داشته و امیداست، با تسهیل امور در بخش صادرات و مشوق های صادراتی وضعیت این شرکت روند پیشرفت خود را ادامه دهد و شاهد افزایش تولید و صادرات و نیز جذب نیرو باشیم.

گفتنی است، در پایان با اهدا لوح از سوی رییس کمیسیون اقتصادی مجلس و رئیس سازمان توسعه تجارت از شرکت مس شهید باهنر بخاطر جهش در امر صادرات تقدیر به عمل آمد.

منبع: روابط عمومی مس شهید باهنر

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24