Bourse24 Ads 235

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 215
تبلیغ بورس24

جلسه مجمع عمومی فوق العاده شرکت فرآورده های غذایی و قند چارمحال با حضور اکثریت سهامداران، اعضای هیئت مدیره، مدیرعامل، نماینده سازمان بورس و بازرس قانونی تشکیل شد.

خبرهای مجمع «قچار» اینجاست...

بورس24 : جلسه مجمع عمومی فوق العاده شرکت فرآورده های غذایی و قند چارمحال با حضور اکثریت سهامداران، اعضای هیئت مدیره، مدیرعامل، نماینده سازمان بورس و بازرس قانونی تشکیل شد.

قرائت گزارش توجیهی افزایش سرمایه 

در ابتدای این جلسه مدیرعامل شرکت گزارش توجیهی را ارائه کرد و بیان داشت: شرکت قند فرآورده های غذایی و قند چهارمحال در نظر دارد به منظور جبران مخارج سرمایه گذاری های انجام شده در رابطه با افزایش ظرفیت تولید از 1500 تن به 3000 تن مصرف چغندر قند در روز، جلوگیری از خروج نقدینگی از شرکت به منظور حفظ وضعیت سرمایه در گردش و کاهش نیاز به اخذ تسهیلات از سیستم بانکی، سرمایه خود را از مبلغ 140000 میلیون ریال به مبلغ 560000 میلیون ریال از محل سود انباشته افزایش دهد.

وی ادامه داد: شرکت طی سنوات اخیر و از تاریخ آخرین افزایش سرمایه، سرمایه گذاری های قابل توجهی را جهت بهسازی و نوسازی تجهیزات و ماشین آلات و افزایش ظرفیت تولید کارخانه از محل منابع داخلی انجام داده است.

وی افزود: همچنین افزایش سالانه هزینه های تولید در نتیجه افزایش قیمت چغندر و شکر خام و افزایش دستمزد نیروی کار و بهای قطعات و لوازم یدکی مصرفی، نیاز به تامین نقدینگی جهت سرمایه در گردش را بیش از پیش ضروری می نماید.

این مقام مسئول افزود: اگر چه شرکت در سال های اخیر از طریق چشمگیر سود تقسیمی و دریافت وجوه قرض الحسنه از سهامدار اصلی، بخشی از منابع مورد نیاز خود را تامین نموده است. لیکن با توجه به نیاز روز افزود شرکت به منابع مالی مشکلات اخذ تسهیلات بانکی و نیز نرخ بالای تسهیلات دریافتی، نیاز به انجام افزایش سرمایه به ضرورت خواهد داشت.

وی افزود: با توجه به موارد گفته شده شرکت در نظر دارد تا از طریق افزایش سرمایه از محل سود انباشته نسبت به جبران مخارج سرمایه گذاری های انجام شده شرکت اقدام نماید. این افزایش سرمایه به اندازه 42 میلیارد تومان خواهد بود.

قرائت گزارش حسابرسی

در ادامه جلسه بازرس قانونی گزارش خود را قرائت کرد و انجام افزایش سرمایه را بلامانع دانست.

در پایان نیز با افزایش سرمایه به مبلغ 42 میلیارد تومان از محل افزایش سرمایه موافقت شد و این موضوع به تصویب مجمع عمومی فوق العاده شرکت رسید. با این افزایش، سرمایه شرکت از مبلغ 14 میلیارد تومان به 56 میلیارد تومان خواهد رسید.

این افزایش سرمایه 300 درصد از محل سود انباشته است.

منبع خبر: سازمان تحلیلی - خبری بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24