Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

جلسه مجمع عمومی عادی فوق العاده شرکت صنعتی آما با حضور اکثریت سهامداران، اعضای هیئت مدیره، مدیرعامل، نماینده سازمان بورس و بازرس قانونی تشکیل شد.

تصویب افزایش سرمایه «فاما» در مجمع

بورس24 : جلسه مجمع عمومی عادی فوق العاده شرکت صنعتی آما با حضور اکثریت سهامداران، اعضای هیئت مدیره، مدیرعامل، نماینده سازمان بورس و بازرس قانونی تشکیل شد.

در ابتدای این جلسه موسس شرکت تاریخچه ای از شرکت را عنوان کرد و بیان داشت: این مجموعه سالهای زیادی است که فعالیت می کند، لازمه رشد این مجموعه تکیه بر فناوری است و از این به بعد باید ادامه یابد. مجموعه باما با سختی های زیادی رو به رو بود که با همه آنها دست و پنجه نرم کرد.

قرائت گزارش توجیهی افزایش سرمایه به مجمع

در ادامه مدیرعامل شرکت گزارشی توجیهی از افزایش سرمایه را قرائت کرد و بیان داشت: این مجموعه با اتفاقات مثبتی که رقم خواهد زد سهامداران خود را راضی می کند. شرکت در نظر دارد تا با افزایش سرمایه اقدام به اصلاح ساختار مالی و توسعه تولید شرکت نماید.

وی ادامه داد: شرکت توانسته صادرات خود را توسعه دهد و این یک گام بزرگ در روزهای سخت است. شرکت برنامه داشته تا افزایش سرمایه بیشتری را داشته باشد اما بورس با 60 میلیارد تومان طرح توجیهی موافقت نمود و امروز ما این رقم را برای سهامداران آورده ایم.

این مقام مسئول بیان داشت: عمده افزایش سرمایه صرف خرید مواد اولیه خواهد شد تا بتوان تولید خوبی را برای خود رقم زد. رشد و توسعه تولید از برنامه های شرکت است.

وی عنوان کرد: برنامه شرکت برای ادامه سال 99 نیز حفظ توان تولید و فروش شرکت است. در این راستا تیم مدیریت و اجرایی اقدامات مهمی را در دست دارد.

مدیرعامل شرکت صنعتی آما گفت: با توجه به اینکه بخش مهمی از مواد اولیه اساسی شرکت از قبیل فولاد و پودر جوشکاری از طریق شرکت هایی تامین می شود که نحوه سیاست گذاری و مکانیزم. تعیین قیمت آنها به صورت قیمت های بازار می باشد. همواره اثر افزایش قیمتهای ناشی از موضوعات مختل بر آنها وجود دارد در این خصوص تیم مدیریت شرکت تلاش نموده است تا با به کارگیری مذاکرات اثربخش تعانلات با آن شرکت ها را در سطح بهینه مدیریت نماید.

قرائت گزارش حسابرسی به مجمع

در ادامه بازرس قانونی گزارش خود را قرائت کرد و بلامانع بودن آن را اظهار داشت.

در پایان نیز با افزایش سرمایه 67 درصدی از محل سود انباشته موافقت شد و این موضوع به تصویب مجمع عمومی فوق العاده شرکت رسید. این افزایش سرمایه 60 میلیارد تومانی سرمایه شرکت را از 90 میلیارد به 150 میلیارد تومان می رساند.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24