Bourse24 Ads 261
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 281
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 264
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

مدیر بازاریابی و مهندسی فروش شرکت پتکو، گفت: بازاریابی و فروش یکی از پیچیده‌ ترین و چالش بر انگیزترین مباحث کسب و کارها بوده و نیروهای درگیر در این خصوص باید به دلیل پیچیدگی‌ های شغلی مزبور، آموزش‌ های حرفه‌ ای لازم را گذرانده باشند...

اهتمام در به کار گیری روش های نوین بازاریابی و فروش در زیر مجموعه وسدید

بورس24 : مدیر بازاریابی و مهندسی فروش شرکت پتکو گفت: بازاریابی و فروش یکی از پیچیده‌ترین و چالش برانگیزترین مباحث کسب و کارها بودهو نیروهای درگیر در این خصوص باید به دلیل پیچیدگی‌های شغلی مزبور، آموزش‌های حرفه‌ای لازم را گذرانده باشند.

شهاب‌الدین تجریدر گفت‌ و گویی با پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» در خصوص اهمیت بازاریابی و فروش و نحوه اجرای آن در شرکت پتکو، اظهار داشت: اصولا فروش حلقه نهایی تمامی فرآیندهای عملیاتی در هر شرکتی است. بنابراین از اهمیت فوق‌العاده و برجسته‌ای برخوردار است و باید به شکلی سیستماتیک،تحلیل و آنالیز شده و به آن پرداخته شود.

وی افزود: در جهانی با تغییرات به شدت سریع در حوزه تولید محصولات و ارائه خدمات مختلف، گستره شیوه‌های بازاریابی و فروش، به شدت با تحولات گسترده در تمامی ‌ابعاد روبه‌رو است و وضعیت حال حاضر تجارت، بیانگر جهانی شدن این فرآیند است. فرآیندی که منتج به حضور و رقابتی وسیع در ظرفیت‌های مختلف تجاری شده است.

تجری ادامه داد: در این شرایط تجاری، مدیران بازاریابی و فروش باید تصمیم بگیرند که در خصوص مواجهه با این تغییرات، چه روند و سبکی را برای حوزه عملیاتی مرتبط انتخاب کنند. به همین دلایل است که بازاریابی و فروش یکی از پیچیده‌ترین و چالش برانگیزترین مباحث کسب و کارها بودهو نیروهای درگیر در این خصوص باید به دلیل پیچیدگی‌های شغلی مزبور، آموزش‌های حرفه‌ای لازم را گذرانده و ضمن تعهد بالا، تشخیص و درک موقعیت‌های حساس و نیازهای بازار را در اولویت فعالیت‌های خود قرار دهند.

مدیر بازاریابی و مهندسی فروش شرکت پتکو خاطرنشان کرد: در همین راستا موضوع بازاریابی و فروش در شرکت پتکو مبتنی بر دو روش بازاریابی عمومی و تخصصی است. در حوزه روش‌های بازاریابی عمومی، به کارگیری شیوه‌هایی نظیر شناسایی مشتریان و برگزاری جلسات معرفی توانمندی‌های شرکت، ارسال کاتالوگ و رزومه برای مشتریان، حضور در نمایشگاه‌ها و سمینارها، دعوت مشتریان جهت بازدید از کارخانه پتکوو سایر روش‌های عمومی بازاریابی، مد نظر است.

وی اضافه کرد: در حوزه بازاریابی تخصصی نیز روش‌هایی نظیر ایجاد اطمینان و امنیت خاطر در ذهن مشتریان با ارائه مشاوره فنی و بازرگانی مناسب، فراهم کردن گزینه‌های متنوع در پیشنهادات فنی و مالی در شرایط مختلف سیاسی و اقتصادی، ایجاد احساس رضایت‌مندی در مشتریان، توسعه خدمات پس از فروش، ارتقا کیفی پیشنهادات فنی و بازرگانی، شفاف‌سازی دقیق حدود مسئولیت‌ها، پاسخگو بودن مستمر، قیمت‌گذاری منصفانه و رقابتی، روانشناسی مشتریان و تعامل سازنده با ایشان، تحویل به موقع و بسیاری دیگر از روش‌های تخصصی مشتری‌مداری که در شرایط بازار رقابتی اجتناب‌ناپذیر است، در پتکو مورد استفاده قرار می‌گیرد.

تجری در انتها تصریح کرد: حوزه بازاریابی و فروش شرکت پتکو با بهره‌ مندی از نیروهای متخصص و کارآزموده از هر دو روش فوق به صورت تلفیقی و نیز بر اساس تقسیم‌بندی و شناخت مشتریان، بهره‌برداری می‌ کند.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید



پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 250
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 276
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 265
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 271
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 273
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 259
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24